Рубрики
МЕНЮ
Виталий Войчук
Знамените шоу Ніч пожирачів реклами, яке цього року відзначає своє 30-річчя, 24 вересня стартує у Києві. Потім показ найкращих рекламних роликів з усього світу пройде в Одесі, Львові і Донецьку.
Шоу, засноване в 1980 році, представляє французький колекціонер реклами Жан Марі Бурсіко. У цьому році пожирачів очікує більше п`яти годин відео, 360 роликів з 54 країн світу.
У програмі — найбільш креативна реклама автомобілів за версією SatCar Festival, відео з Джорджем Клуні і Джоном Малковичем для Nespresso, кращі соціальні та гуманітарні рекламні кампанії світу, криза з точки зору рекламного агентства Young&Rubicam, а також на честь 30-річчя шоу — найкращі ролики з колекції Бурсіко.
В Україні Ніч пожирачів реклами стартує 24 вересня в київському кінотеатрі Оскар. Одночасно шоу буде запущено тільки у російському Тольятті і мексиканському Монтерреї.
25 вересня Ніч пожирачів пройде в Одесі, 1 жовтня — у Львові, 10 жовтня — у Донецьку. Початок усіх сеансів — о 21:00.
Щороку рекламні агентства всього світу надсилають Жану Марі Бурсіко близько 25 000 рекламних роликів, з яких колекціонер відбирає найяскравіші, креативні і дотепні, і поєднує їх у безперервний багатогодинний показ. Відбір відбувається без цензури.
В Україні шоу демонструється вже протягом десяти років
За матеріалами: http://novynar.com.ua/
Обсуждения
Новости партнеров
Новости