21 августа 2009, 12:17
Поделитесь публикацией:
Із князі в грязі

Підходиш до цієї машини й відразу розумієш — перед тобою точно Mazda: хижі фари, дуті колісні арки. Для позашляховика дуже навіть елегантно. Що важливо: зовні це не сарай на колесах, який набив оскому і яких в українських містах чимало.

Сидіти усередині CX-7 вельми комфортно: і ззаду й попереду просторо, інтер’єр виконаний у спортивному, динамічному стилі, всі прилади й кнопки на своїх місцях — дуже зручно. Щоправда, не зрозуміло, навіщо на спідометрі шкала до 240км/год, якщо апарат розганяє максимум до 190. Але це дріб’язки — чіпляємося, напевно.

А от пластик оздоблення не виправдав наших сподівань: в основному чорний, він хоч і виглядає на перший погляд м’яким, на дотик виявився твердим і не дуже приємним.

Багажник CX-7 — на 455 л. Спинка заднього дивана складається у співвідношенні 60 до 40. А якщо його скласти повністю, отримаємо 1348 л об’єму багажника. Непогано, але для такої немаленької машини це явно не межа фантазії.

Бензиновий двигун на 2,3 л завдяки турбонаддуву дає аж 260 к.с. На низьких обертах мотор виглядає спочатку трохи негармонійним: хороший, у цілому, розгін супроводжується легкими поштовхами. При низьких обертах, до 2 тис./ хв., мотор працює тихо, при вищих — голосно, але по-спортивному.

При розгоні приємно утискає у спинку сидіння. Розганяє повнопривідна Mazda до сотні за 8,3 сек.! При цьому видаток палива дуже радує — приблизно 11,5 л/100 км у змішаному режимі.

Швидкість у Mazda CX-7 відчувається погано. Трохи відволікшись від приладів, можна запросто потрапити на фотосесію до даїшників з "Візиром". Величезна заслуга такої нечутливості автомобіля до швидкості — грамотно розроблена підвіска. З нерівностями наших доріг вона справляється добре, але має єдиний ґандж — її чутно.

Щоб звуки підвіски, шин і навколишніх автомобілів не хвилювали, можна скористатися цілком пристойною штатною музикою, розробленою фірмою Bose спеціально для Mazda CX-7.

Водити цей немаленький автомобіль дуже легко й передбачувано. Крени в поворотах невеликі. З набором швидкості кермо набирає ваги, це дуже допомагає при швидкій їзді по наших неідеальних дорогах. Контроль над автомобілем зберігається навіть, коли стрілка спідометра сягає 190 км/год.

Окремо хочеться сказати про роботу електронної системи стабілізації. Працює вона добре, вчасно пригальмовує потрібні колеса в різкому повороті, але позбутися цієї допомоги неможливо. Є кнопочка її відключення, але скільки не натискай, вона автоматично включається знову при швидкості приблизно 30 км/год. На жаль, японські інженери не передбачили можливостей красиво подрифтувати на слизькому покритті.

Кросовер цей можна й потрібно виганяти на бездоріжжя, головне тільки — не перестаратися. Повний привід у Mazda CX-7 не постійний, максимум на що він здатний, це перекинути 50% крутного моменту на задню вісь. Для поїздки бездоріжжям не підходить і короткохідна підвіска. Ні, з брудом впорається, але не так, як справжній позашляховик. Тому в справжню рідоту заганяти машину не варто, все-таки місце її перебування — траса, місто й дачний путівець.

По матерiалам Weekly.ua.



Читайте Comments.ua в Google News
Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.
comments

Обсуждения

comments

Новости партнеров


Новости

?>
Подписывайтесь на уведомления, чтобы быть в курсе последних новостей!