Рубрики
МЕНЮ
Антон Корнилов
Віталій Захарченко: Дякую за надане слово, за можливість пояснити платникам податків податкові нововведення. Хочу зазначити, що ми проводимо багато роз’яснень через більш ніж 700 консультаційних пунктів. Але цей підхід, який ми застосували сьогодні, використовуємо вперше. Сьогодні у 9 областях відбуваються онлайн-конференції з використанням нашого сайту та інших інтернет-порталів. Чому ми сьогодні хочемо акцентувати нашу роботу на податку на прибуток? Справа в тому, що з 1 квітня цей податок буде оподатковуватися за ставкою 23%. Тобто, знизиться на 2%. Взагалі, хотілося би звернути увагу, що ставка податку на прибуток знижуватиметься поступово щорічно до 2014 року. І в 2014 року вона дорівнюватиме 16%.
— Який обсяг коштів недоотримає держбюджет в цьому році через введення пільг на оподаткування прибутку підприємств в окремих галузях промисловості?
— Це цікаве запитання. Ми, безумовно, аналізували можливі втрати державного бюджету в зв‘язку зі зміною ставки податку на прибуток до 23%. За нашими оцінками, втрати можуть скласти близька 1,5 мільярда гривень. Але тут ми маємо враховувати таку ситуацію: держава, виконуючи чітку вказівку Президента, пішла по шляху детінізації економіки. До речі, надходження до бюджету від податку на прибуток у цьому році склали 11 млрд. грн. Це у двічі більше, ніж за аналогічний період 2010 року. А, нагадаю, що податок на прибуток — один з основних податків, який адмініструє Державна податкова служба.
Є і інші показники, що свідчать про детінізацію економіки. Наприклад, податок на додану вартість. По цьому показнику нам вдалося досягти збільшення надходжень до бюджету. Так, в березні 2010 зібрали 1 млрд. 800 млн. грн. А в цьому році – 7 млрд. гривень.
Ми бачимо, що за рахунок детінізації надходження до бюджету не зменшуються, а збільшаться.
Також хочу відповісти на запитання, які ми отримуємо в зв‘язку з згаданими змінами, за якими правилами обліку має подаватися звітність. Хочу наголосити, що за 2010 рік і перший квартал 2011 звітність має подаватися за старими правилами обліку.
— Зараз я – платник єдиного податку, але вирішила перейти на сплату податку на прибуток. Чи матиму я право на "податкові канікули"?
— На період з 01.04.11 до 01.01.16 року застосовується ставка 0 відсотків для платників податку, у яких розмір доходів наростаючим підсумком з початку року не перевищує 3 мільйонів гривень та розмір нарахованої за кожний місяць звітного періоду заробітної плати працівників є не меншим, ніж 2 мінімальні заробітні плати, якщо такі платники відповідають одному з критеріїв: а) утворені після 1 квітня 2011 р.; б) діючі, у яких протягом 3 послідовних попередніх років (або протягом усіх попередніх періодів, якщо з моменту їх утворення пройшло менше 3 років), щорічний обсяг доходів не перевищує 3 мільйонів гривень, та у яких середньооблікова кількість працівників протягом цього періоду не перевищувала 20 осіб; в) які були зареєстровані платниками єдиного податку у період до набрання чинності цим Кодексом та у яких за останній календарний рік обсяг виручки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) становив до 1 мільйона гривень та середньооблікова кількість працівників становила до 50 осіб. (п. 154.6 ст. 154 Податкового кодексу України)
— Добрий день! Цікавить наступне питання: чи може підприємство включити до валових витрат вартість проживання відрядженого працівника у приватному готелі, який утримує платник єдиного податку ? Заздалегідь вдячна за відповідь
— З 1 квітня 2011 року послуги з перевезення, проживання тощо, надані фізичною особою — підприємцем, що сплачує єдиний податок, не включаються до складу витрат юридичної особи (пп. 139.1.12 Податкового кодексу України).
— Чи лишатиметься необхідність оформлення посвідчень про відрядження для підтвердження витрат?
— Так, лишатиметься
— Прошу надати відповідь на наступне питання: чи будуть враховуватися у підприємства витрати на придбання товарів, нараховані і понесені після 01.04.11, якщо доходи від їх продажу до 01.04.11 відображено у складі валового доходу у вигляді авансу?
— Оскільки вартість товарів, оплачена у вигляді авансів (передоплати) до 01.04.2011, не визнається як дохід від реалізації товарів, то і витрати, понесені (нараховані) у зв’язку з придбанням таких товарів, не враховуються при визначенні оподатковуваного прибутку (7 підр. 4 р. ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу).
— Якщо наше підприємство отримує дохід як комісіонер, то як ми повинні відобразити операції згідно з договорами комісії, адже у них не передбачена передача права власності на відповідне майно? Дякую!
— Комісіонер включає до своїх доходів
винагороду за датою складення акта або іншого документа, який підтверджує
виконання робіт або надання послуг.
Кошти або вартість майна, що надходять комісіонеру, а також здійснені ним
платежі в сумі вартості товару в межах договорів комісії, не включаються в
дохід і до витрат комісіонера (пп. 136.1.19 п. 136.1 ст. 136 та пп. 153.4.1,
пп. 153.4.2 п. 153.4 ст. 153 Податкового кодексу).
— Добрый день. Не совсем понимаю, по каким правилам мы должны подавать декларацию по налогу на прибыль, если наше предприятие создано в феврале этого года?
— Платники податку на прибуток, зареєстровані
у І кварталі 2011 року, мають надавати декларацію з податку на прибуток за
підсумками І кварталу 2011 року за правилами, встановленими Законом України
"Про оподаткування прибутку підприємств". Починаючи з другого кварталу по
четвертий квартал включно 2011 року зазначені платники податку на прибуток
мають складати та надавати декларацію з податку на прибуток за правилами,
встановленими Податковим кодексом України
(п. 2 підрозділу 4 розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу
України).
— Добрий день! Уточніть, будь ласка, яка дата є датою визнання доходу у разі продажу товарів (робіт, послуг) з оплатою за рахунок бюджетних коштів?
— Не передбачено окремого правила визнання
доходів за операціями з реалізації товарів (робіт, послуг) з оплатою за рахунок
бюджетних коштів, тобто дохід за такими операціями визнається за п. 137.1 ст.
137 Податкового кодексу України. Зокрема, дохід від реалізації товарів визнається
за датою переходу покупцеві права власності на такий товар.
Дохід від надання послуг та виконання робіт визнається за датою складення акта
або іншого документа, оформленого відповідно до вимог чинного законодавства,
який підтверджує виконання робіт або надання послуг.
— Предприятие – резидент Украины осуществляет выплаты нерезидентам за производство и распространение рекламы на территории зарубежных стран. Предметом договора является реклама товаров, которые производятся данным украинским предприятием и экспортируются в соответствующие зарубежные страны. Нужно ли во время такой выплаты уплачивать налог 20% от суммы таких выплат. В п.160.7 Налогового кодекса говорится, что данный налог удерживается при выплатах нерезидентам за рекламу "…Про такого резидента" (в данном случае мы рекламируем не себя, как предприятие, а рекламируем наш товар).
— В такому випадку вам належить утримувати податок за діючою ставкою (з 1 квітня – 23%). При цьому необхідно врахувати наявніть або відсутність договору про уникнення подвійного оподаткування країною походження вашого контрагента – нерезидента, яким може бути передбачено меншу ставку. Що стосується віднесення до складу витрат суми, виплаченої у вашому випадку, то це може здійснюватися з урахуванням положень п. 139.1.13 статті 139 Кодексу, яка дозволяє відндосити на витрати оплату реклами нерезидентові в розмірі, що не перевищує 4% від доходу від реалізації продукції за рік, що передує звітному.
— Чи враховуються в обліку неприбуткових установ та організацій витрати на придбання товарів (робіт, послуг) у фізичної особи – підприємця-платника єдиного податку?
— У разі отримання неприбутковою організацією
звільнених від оподаткування доходів та використання їх на цілі, передбачені
статутом, витрати, понесені у межах кошторису на утримання та виконання
статутних завдань, у т.ч. суми здійснених оплат на користь фізичної особи —
підприємця на єдиному податку, відображаються в обліку без обмежень,
установлених пп. 139.1.12 Податкового кодексу України. (Перелік доходів неприбуткових
організацій, що звільняються від оподаткування (залежно від ознаки
неприбутковості) визначений у п. 157.2 — п. 157.9 ПК).
У разі отримання неприбутковою організацією доходів, що не звільняються від
оподаткування, при визначенні об´єкта оподаткування до складу відповідних
витрат не включаються витрати, здійснені у зв’язку з придбанням товарів (робіт,
послуг) та інших активів у фізичної особи — підприємця на єдиному податку (крім
витрат, понесених у зв´язку з придбанням робіт, послуг у фізичної особи —
підприємця на єдиному податку, яка здійснює діяльність у сфері інформатизації).
— При продаже товаров дистрибьюторам, наше предприятие обязано платить дистрибьюторам финансовый бонус в размере 3% от суммы поставленных товаров (за выполнение условий, определенных договором: за досрочную оплату или за высокий объем продаж). Платеж осуществляется в месяце, следующем за тем, в котором были поставки товаров. Как данную выплату учесть по налогу на прибыль (это валовые расходы?)
— Вважаю, що така сума становитиме собою витрати підприємства відповідно до норм Кодексу, якими передбачено зміну суми компенсації вартості товарів.
— Здравствуйте! Разъясните, пожалуйста, как облагается налогами возвратная финансовая помощь, полученная плательщиком налога от лица, которое не является плательщиком налога на прибыль (в том числе нерезидента) или лица, которое имеет льготы по этому налогу?
— Суми поворотної фінансової допомоги,
отриманої платником податку у звітному податковому періоді, що залишаються
неповерненими на кінець такого звітного періоду, від осіб, які не є платниками
цього податку (у тому числі нерезидентів), або осіб, які згідно із Податковим
кодексом України мають пільги з цього податку, враховуються при обчисленні
об’єкта оподаткування (пп. 135.5.5 п. 135.5 ПКУ).
У разі якщо в майбутніх звітних податкових періодах платник податку повертає
таку поворотну фінансову допомогу (її частину) особі, яка її надала, такий
платник податку збільшує суму витрат на суму такої поворотної фінансової
допомоги (її частини) за наслідками звітного податкового періоду, в якому
відбулося таке повернення.
— Добрый день! Какими документами оформляются командировки по Украине? Что необходимо указывать в приказе на командировку с учетом изменений с 01.04.2011? Какие документы должны быть?
— З 1 квітня 2011 року змінився розмір добових при відрядженнях. Він становитиме до 0,2 мінімальних зарплат на початок року для відряджень по Україні, та 0,75 мінімальних заробітних плат на початок року для відряджень за кордон. Що стосується порядку оформлення відряджень по Україні, то вони не зазнали суттєвих змін.
— У меня вопрос по начислению амортизации. Какая переоценка (бухгалтерская или налоговая) учитывается при инвентаризации объектов основных средств по состоянию на 1 апреля 2011 года с целью дальнейшего начисления амортизации по нормам Налогового кодекса Украины?
— Під час інвентаризації об´єктів основних засобів станом на 1 квітня 2011 року з метою нарахування амортизації за нормами ПКУ при визначенні переоціненої вартості враховується переоцінка, проведена у порядку, передбаченому Положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 7 "Основні засоби" (крім суми дооцінки основних засобів, яка проведена після 1 січня 2010 року, що не включається до переоціненої вартості) (п. 6 підр. 4 р. XX "Перехідні положення" ПКУ).
— Про роботу підприємство-ФОП-спрощенець. Як відомо, суми товарів/послуг отриманий від ФОП платника єдиного податку не дозволено відносити на витрати, крім послуг наданих у сфері інформатизації. Яким документом визначається термін "сфера інформатизації" (КВЕД (72 розділ), чи інший документ)?
— Ви праві
— Чи достатньо для підтвердження виду діяльності ФОП, копії свідоцтва про сплату єдиного податку, у якому вказані види діяльності вказані?
— Достатньо
— Чи враховується у складі витрат орендаря (юридичної особи) сума орендної плати за договором оперативної оренди, якщо орендодавцем є суб’єкт підприємницької діяльності — платник єдиного податку (юридична або фізична особа)?
— Якщо орендодавцем за договором оперативної оренди є фізична особа – підприємець, що сплачує єдиний податок, то витрати орендаря, пов’язані зі сплатою орендних платежів, не враховуються при визначенні оподатковуваного прибутку. Якщо орендодавцем за договором оперативної оренди є юридична особа (на загальній системі оподаткування чи на спрощеній) або фізична особа — підприємець на загальній системі, то орендар збільшує суму витрат на суму нарахованого орендного платежу за наслідками податкового періоду, в якому здійснюється таке нарахування (пп.139.1.12. п. 139.1 ст.139 ПКУ).
— Яка існує відмінність між витратами на гарантійний ремонт і гарантійне обслуговування, зазначеними в пункті 138.10.3. (є) та витратами на гарантійний ремонт або заміни товарів, зазначеними в пункті 140.1.4. (Витрати подвійного призначення)? Чому зустрічається подвійна трактовка виду витрат з суперечливим змістом? Яким чином Кабінет Міністрів України визначатиме перелік товарів, на які встановлюється гарантійне обслуговування?
— Суперечності немає. При заповненні декларації по податку на прибуток, яка вчора була зареєстрована в Міністерстві юстиції України, такі витрати відображатимуться як витрати на збут.
— Згідно п. 135.2 ПКУ Доходи визначаються на підставі первинних документів, що підтверджують отримання платником податків доходів. Так як рахунок-фактура теж являється первинним документом чи можна на основі його визнати дохід і включити в деларацію за звітний період?
— Рахунок-фактура є первинним документом, але дату доходу необхідно визначати за принципом нарахувань та співставлень.
— Добрый день! Может ли вновь созданное после 01.04.2011 г. ООО, с учредителем нерезидентом, иметь право на налоговые каникулы? Спасибо.
— Може за умови дотримання вимог, зазначених у п.154.6 статті 154 Податкового кодексу
— Механізм обліку збитків, які сформувались у попередніх періодах. Їх відображення у нових деклараціях. Наслідки – як це вплине на збільшення/зменшення податку на прибуток?
— Відповідно до пункту 150.1 Податкового кодексу, якщо результатом розрахунку об´єкта оподаткування платника податку з числа резидентів за підсумками податкового року є від´ємне значення, то сума такого від´ємного значення підлягає включенню до витрат першого календарного кварталу наступного податкового року. Розрахунок об´єкта оподаткування за наслідками півріччя, трьох кварталів та року здійснюється з урахуванням зазначеного від´ємного значення попереднього року у складі витрат таких податкових періодів наростаючим підсумком до повного погашення такого від´ємного значення. Таким чином, від´ємне значення, яке сформувалось за підсумками попереднього податкового року, підлягає включенню до витрат платника податку першого календарного кварталу 2011 року без обмежень.
— Доброго дня. Все ж таки я не дуже розумію, як відобразиться на сплаті податку на прибуток взаємовідносини юридичних осіб з платниками єдиного податку. Дякую за відповідь.
— Відповідно до пп.139.1.12 Кодексу не включаються до складу витрат платника податку на прибуток витрати, понесені у зв´язку із придбанням товарів (робіт, послуг) та інших матеріальних і нематеріальних активів у фізичної особи — підприємця, що сплачує єдиний податок (крім витрат, понесених у зв´язку із придбанням робіт, послуг у фізичної особи — платника єдиного податку, яка здійснює діяльність у сфері інформатизації).
— В мене наболіле питання від всіх бухгалтерів з приводу неприйняття декларацій в інспекціях
— Відповідно до п. 49.8 Кодексу прийняття
податкової декларації є обов’язком органу державної податкової служби. Під час
прийняття податкової декларації уповноважена посадова особа органу державної
податкової служби, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов’язана
перевірити наявність та достовірність заповнення всіх обов´язкових реквізитів,
передбачених пунктами 48.3 та 48.4 статті 48 цього Кодексу. Інші показники,
зазначені в податковій декларації платника податків, до її прийняття перевірці
не підлягають…
Крім цього, п 49.10. Кодексу встановлено, що відмова посадової особи органу
державної податкової служби прийняти податкову декларацію з будь-яких причин,
не визначених статтею 49, у тому числі висунення будь-яких не визначених цією
статтею передумов щодо такого прийняття (включаючи зміну показників такої
податкової декларації, зменшення або скасування від´ємного значення об´єктів
оподаткування, сум бюджетних відшкодувань, незаконного збільшення податкових
зобов´язань тощо) забороняється.
— Как учитывать нематериальные активы, имеющиеся на балансе при переходе на нормы НК? К примеру, какое-либо программное обеспечение или веб-сайт.
— Обліковувати слід в порядку, визначеному статтею 145 Податкового кодексу.
— Подскажите, какой именно позиции стоит отдать приоритет в вопросе, связанным с учетом превышения бухгалтерской стоимости над налоговой в результате инвентаризации основных средств по состоянию на 01.04.2011 г.: 1. Изложенной в письме ГНАУ от 09.02.11 г. № 3610/7/15-0317: "При цьому ,якщо загальна вартість усіх груп основних засобів за даними бухгалтерського обліку більша, то різниця, яка виникає, амортизується на загальних підставах". 2. Или изложенной в Единой базе: "Якщо за результатами інвентаризації станом на 01.04.2011 загальна вартість усіх груп основних засобів за даними бухгалтерського обліку більша, ніж загальна вартість усіх груп основних фондів за даними податкового обліку, то різниця між вартістю груп основних засобів за даними бухгалтерського обліку та вартістю груп основних фондів за даними податкового обліку в податковому обліку не враховується".
— Суперечностей між зазначеними листами немає. У випадку, якщо за результатами інвентаризації основних засобів станом на 1.04.2011 року загальна вартість усіх груп основних засобів за даними бухгалтерського обліку більша, ніж за даними податкового обліку, то така різниця амортизується в загальному порядку. Тобто: у складі вартості відповідних груп.
— Чи можна відносити до ВВ, витрати пов’язані з орендою у СПД (платника єдиного податку) приміщень (витрати пов’язані з господарською діяльністю?
— Згідно із статтею 138.10.2 до адміністративних витрат, спрямованих на обслуговування та управління підприємством, включаються, зокрема, витрати, пов’язані з оперативною орендою платника податку. Отже, витрати платника податку, які пов’язані з орендою у СПД (юридичної особи — платника єдиного податку) приміщень включаються до складу витрат при обчисленні податку на прибуток за умови використання орендованого майна у власній господарській діяльності та підтверджені відповідними первинними документами, обов’язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку (п. 138.2 Кодексу).
— Меня интересует вопрос: разрешат ли все-таки относить полученные суммы по товарам и услугам от единщиков-физ. лиц на валовые затраты у предприятия-юрлица?
— На даний час дозвіл Податковим кодексом не передбачений
— В 2010 г. в 3-4 кв. убытки предыдущих периодов включались только 20%. Можно ли в 1 кв. 2011 г. включить оставшиеся 80%? раты у предприятия-юрюлица?
— У 1 кварталі 2011 включаєте решту 80% до графи графу 04.9 декларації
— Яку вартість товару, що був ввезений, вивезений на територію України, включати у ВВ (ВД) контрактну чи митну ?
— Згідно із пунктом 1.4 статті 1 Інструкції
про порядок заповнення вантажної митної декларації, затвердженої наказом
Державної митної служби України від 09.07.97 №307 (зареєстрованого в
Міністерстві юстиції України 24.09.97 за № 443/2247) встановлено:
— митна вартість — це вартість товару, що визначається відповідно до положень
Закону України "Про Єдиний митний тариф" і використовується виключно для цілей
митного оподаткування товарів та ведення митної статистики.
Відповідно до положень ст. 16 Закону України "Про Єдиний митний тариф" при
визначенні митної вартості до неї включаються ціна товару, зазначена в
рахунку-фактурі, а також такі фактичні витрати, якщо їх не включено до
рахунку-фактури (транспортування, навантаження, розвантаження, перевантаження
та страхування до пункту перетину митного кордону України; комісійні та
брокерські; плата за використання об´єктів інтелектуальної власності, що
належить до даних товарів та інших предметів і яка повинна бути оплачена
імпортером (експортером) прямо чи побічно як умова їх ввезення (вивезення).
Оскільки розрахунок за придбані товари (роботи, послуги) здійснюється згідно із
рахунком-фактурою, що складається у відповідності до умов контракту (договору),
до витрат платника податку відноситься вартість товарів зазначена в
рахунку-фактурі (вартість за контрактом).
Отже, до ВВ та ВД повинна включатись вартість за контрактом.
— Перехідні положення, підрозділ 4 п.6. Якщо загальна вартість усіх груп основних засобів за даними бухгалтерського обліку менша, ніж загальна вартість усіх груп основних фондів за даними податкового обліку на дату набрання чинності розділом III цього Кодексу, то тимчасова податкова різниця, яка виникає в результаті такого порівняння, амортизується як окремий об’єкт із застосуванням прямолінійного методу протягом трьох років. Не зрозуміло, як відобразити в тому ж бухгалтерському обліку "окремий об’єкт"? Порадьте, будь ласка.
— В декларації по податку на прибуток, яка вчора була зареєстрована в Міністерстві юстиції України, наявний спеціальний додаток. Там знайдете відповідний рядок для відображення "окремого об’єкту", який амортизуватиметься протягом трьох років лінійним методом.
— Относится ли к услугам в сфере информатизации услуги по ремонту и обслуживанию компьютерной техники (заправка картриджей,ремонт принтеров и кассовых аппаратов — КВЕД72.50.1; 72.50.2)
— Так, відноситься
— Юридическое лицо, которое находится на системе единого налога, выплачивает 10% дивидендов учредителю. С 01.04.11г платит авансовый взнос по налогу на прибыль?
— Авансовий внесок по податку на прибуток сплачується.
— А как же п.153.3.5? Ведь – физическое лицо
— Ви ж кажете, що виплачує дивіденди юридична особа — спрощенець. А кому виплачується, в вашому питанні не зазначалося.
— Если я правильно поняла, юридическое лицо выплачивает дивиденды учредителю физическому лицу без уплаты авансового взноса по налогу на прибыль с 01.04.2011г?
— Так, ви зрозуміли правильно
— Моє питання стосується фізичної особи, яка не має статусу підприємця та має намір здавати власне нежитлове приміщення в оренду юридичній особі. 1) Чи має право фізична особа, яка не має статусу підприємця, здавати власне нежитлове приміщення в оренду юридичній особі? 2) Чи включатиметься з 01.04.2011 до складу витрат юридичної особи (яка має статус платника податку на прибуток на загальних підставах), ) сума орендної плати, яка буде сплачуватися згідно договору оренди нежитлового приміщення у фізичної особи ?
— Відповідно п. 2 статті 793 Цивільного кодексу договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню.
Крім того, п. 1 статті 794 Цивільного кодексу встановлено, що договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), укладений на строк не менше ніж на три роки, підлягає державній реєстрації.
Статтею 795 Цивільного кодексу встановлено, що передання наймачеві будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) оформляється відповідним документом (актом), який підписується сторонами договору. З цього моменту починається обчислення строку договору найму, якщо інше не встановлено договором.
Таким чином, якщо договір на користування нерухомим майном укладено відповідно до статтей 793-795, то витрати по орендній платі за таким договором належать до складу витрат при обчисленні податку на прибуток за умови використання орендованого майна у власній господарській діяльності та підтверджені відповідними первинними документами, обов´язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку (п. 138.2 Кодексу).
— Підприємство має на балансі будівлі, які введені в експлуатацію в 1950 році. Як встановити термін корисного використання згідно нового законодавства?
— Відповідно до п.145.1 ст.145 Податкового кодексу України при визначенні строку корисного використання (експлуатації) слід ураховувати:
- очікуване використання об’єкта підприємством з урахуванням його потужності або продуктивності;
- фізичний та моральний знос, що передбачається;
- правові або інші обмеження щодо строків використання об’єкта та інші фактори.
Строк корисного використання (експлуатації) об’єкта основних засобів переглядається в разі зміни очікуваних економічних вигод від його використання, але він не може бути меншим, ніж визначено в пункті 145.1 цієї статті.
Амортизація об’єкта основних засобів нараховується, виходячи з нового строку корисного використання, починаючи з місяця, наступного за місяцем зміни строку корисного використання (крім виробничого методу нарахування амортизації).
— С 01.04.11 при возврате предоплаты, полученной в 1 кв. 2011г. и включенной в валовые доходы предприятия, можно ли осуществить корректировку доходов?
— Відповідно до п.50.1 ст.50 Податкового кодексу України у разі якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу) платник податків самостійно виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації (крім митної декларації або обмежень, визначених цією статтею), він зобов´язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку. Таким чином, можливе коригування доходів уточнюючим розрахунком.
Звертаємо Вашу увагу на те, що до ДПС Україіни передані всі питання, на які не встиг відповісти Віталій Захарченко. Відповіді на на них буде надо вопродовж тижня та опубліковано на Comments.UA.
Фрагмент відонтрансляції чату дивіться на www.live.comments.ua
Фото: Олександр Ямковий
Новости партнеров
Новости