Рубрики
МЕНЮ
Виталий Войчук
Саме так діє Партія регіонів, відмовившись (в усякому разі поки що) від серйозної передвиборчої кампанії. Спочатку "регіонали" перехопили всі соціальні проекти Ющенка і повністю їх повторили, тільки додавши до запропонованих Президентом сум 20–50%. Також "регіонали" заявили, що їхнє найголовніше завданням — боротьба з корупцією, й щосили тепер голосять про це, як про свою ідею. Янукович запропонував Президентові провести позачергову сесію парламенту й проголосувати за відмову від депутатської недоторканності. Це при тому, що Віктор Федорович прекрасно знає, що в парламенті немає двох третин депутатів, а отже, таке засідання нелегітимне.
Далі більше — кампанія Тимошенко "Український прорив" багато в чому нівелюється завдяки рекламі старої книги Анатолія Кінаха "Український прорив", яку виборцям пропонують купувати у книгарнях. При цьому всі свої "поцуплені" починання "регіонали" подають під тим самим соусом: мовляв, "помаранчеві", як діти, іноді пропонують хороші речі, але нормально їх втілити в життя можуть тільки "біло–блакитні".
Такими своїми діями "регіонали" виконують своє найважливіше завдання — знову мобілізовують свій електорат, тільки це відбувається не завдяки серйозним гаслам про поліпшення життя, а применшенням ролі супротивників. Вони показують, що опоненти сміхотворні. Наразі й БЮТ і НУ-НС не готові до такого повороту справ. Піарники цих блоків, по–перше, не розраховували на такий хід з боку ПР, а, по–друге, вони поки не готові відповісти тим же, виставивши на посміховище своїх ворогів.
При цьому НУ–НС, який перебуває в найскладнішому становищі, взагалі не працює над мобілізацією свого електорату. А стратегія БЮТ, який розраховував мобілізувати виборців завдяки війні з "регіоналами", пробуксовує. І ця ситуація триватиме допоки "помаранчеві" не зрозуміють, що крім серйозних речей, на цих виборах величезну роль зіграє почуття гумору.
Обсуждения
Новости партнеров
Новости