Wizz Air в Україні: що відбувається з авіаперевізником

Лоукостер Wizz Air в Україні втрачає популярність. У той час як у компанії пояснюють скасування десятків рейсів «операційними причинами», експерти впевнені, що насправді основна причина криється в незаповненні рейсів.

Wizz Air в Україні: скасування за скасування

У середині липня популярний перевізник Wizz Air, який возить українців в країни Європи за 30 напрямами, оголосив про скасування частини рейсів з Києва за 17 маршрутами з операційних причин через затримки з поставкою літаків.

Зокрема, мова йде про рейси до Варшави (в понеділок і п'ятницю), Будапешт (в понеділок і п'ятницю), Меммінген (в понеділок і п'ятницю), Кельн (в понеділок і п'ятницю), Біллунн (у вівторок), Берлін (в середу і суботу), Бремен (у вівторок), Франкфурт (у середу і суботу), Гамбург (в середу), Дортмунд (в четвер), Ригу (в четвер), Ганновер (в четвер), Ларнаки (в суботу), Краків (в неділю), Відень (у вівторок і неділю), Братиславу (в неділю), Копенгаген (в неділю).

Причому, незважаючи на те, що в заяві лоукосту було сказано про скасування з 3 по 20 серпня, неприємності пасажирів почалися задовго до цього. Зокрема, тільки за один тиждень 22-28 липня скасовані 24 рейсу.

Wizz Air в Україні: особливості "сервісу"

Варто відзначити, що на "сервіс" цього лоукосту (а, точніше, на те, що тут називають "сервісом") пасажири скаржаться не перший рік, резюмуючи: найчастіше "дешеві авіалінії" обходяться занадто дорого.

"Немовляті в Wizz Air не годиться місце, не годиться багаж, але сплачується повна сума. Це у всіх лоукостів так, чи тільки Wizz Air так відзначився?!", – написала у себе в Facebook одна з пасажирок авіакомпанії Ольга Климачева.

радять у разі непередбачених ситуацій, пов'язаних з авіаперевізниками, звертатися за допомогою у Державну авіаційну службу – центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного авіації та використання повітряного простору України.

Кілька порад у разі виникнення форс-мажорів дають і юристи:

1. Завжди вимагати, щоб представники туроператора, авіакомпанії, аеропорту називали себе і записувати дані.
2. Максимально фіксувати будь-які переговори, використовуючи аудіо- і відеозйомку.
3. Обмінятися контактами з іншими потерпілими.
4. Подати письмову претензію туроператору, турагенту і перевізнику, вказавши, що наполягаєте на письмовій відповіді.
5. Подати скаргу в центральні органи виконавчої влади (Мінекономрозвитку, Держспоживслужбу, органи місцевого самоврядування), а в разі, якщо в дії туроператора, авіакомпанії або аеропорту проглядаються ознаки шахрайства, заяву можна подати до органів Національної поліції України.

Крім того, зверніть увагу: при поданні заяви або скарги заявника на руках повинен залишитися другий примірник з відміткою представника компанії про те, хто і коли цю заяву прийняв.

Також заяву можна надіслати поштою: згідно із Законом України "Про звернення громадян" відповідь повинні надіслати протягом 15-30 днів.