Wizz Air в Україні: що відбувається з авіаперевізником
Лоукостер Wizz Air в Україні втрачає популярність. У той час як у компанії пояснюють скасування десятків рейсів «операційними причинами», експерти впевнені, що насправді основна причина криється в незаповненні рейсів.
Wizz Air в Україні: скасування за скасування
У середині липня популярний перевізник Wizz Air, який возить українців в країни Європи за 30 напрямами, оголосив про скасування частини рейсів з Києва за 17 маршрутами з операційних причин через затримки з поставкою літаків.
Зокрема, мова йде про рейси до Варшави (в понеділок і п'ятницю), Будапешт (в понеділок і п'ятницю), Меммінген (в понеділок і п'ятницю), Кельн (в понеділок і п'ятницю), Біллунн (у вівторок), Берлін (в середу і суботу), Бремен (у вівторок), Франкфурт (у середу і суботу), Гамбург (в середу), Дортмунд (в четвер), Ригу (в четвер), Ганновер (в четвер), Ларнаки (в суботу), Краків (в неділю), Відень (у вівторок і неділю), Братиславу (в неділю), Копенгаген (в неділю).
Причому, незважаючи на те, що в заяві лоукосту було сказано про скасування з 3 по 20 серпня, неприємності пасажирів почалися задовго до цього. Зокрема, тільки за один тиждень 22-28 липня скасовані 24 рейсу.
Wizz Air в Україні: особливості "сервісу"
Варто відзначити, що на "сервіс" цього лоукосту (а, точніше, на те, що тут називають "сервісом") пасажири скаржаться не перший рік, резюмуючи: найчастіше "дешеві авіалінії" обходяться занадто дорого.
"Немовляті в Wizz Air не годиться місце, не годиться багаж, але сплачується повна сума. Це у всіх лоукостів так, чи тільки Wizz Air так відзначився?!", – написала у себе в Facebook одна з пасажирок авіакомпанії Ольга Климачева.
радять у разі непередбачених ситуацій, пов'язаних з авіаперевізниками, звертатися за допомогою у Державну авіаційну службу – центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного авіації та використання повітряного простору України.
Кілька порад у разі виникнення форс-мажорів дають і юристи:
Крім того, зверніть увагу: при поданні заяви або скарги заявника на руках повинен залишитися другий примірник з відміткою представника компанії про те, хто і коли цю заяву прийняв.
Також заяву можна надіслати поштою: згідно із Законом України "Про звернення громадян" відповідь повинні надіслати протягом 15-30 днів.