Головна Статті Бізнес Будівництво Слід Богдана в «Укравтодорі»: яка роль Андрія Дурягіна в будівництві доріг
commentss НОВИНИ Всі новини

Слід Богдана в «Укравтодорі»: яка роль Андрія Дурягіна в будівництві доріг

Львівський ресторатор і будівельник каналізацій Андрій Дурягін значиться як радник голови "Укравтодору", але по факту не має досвіду роботи у сферах дорожнього будівництва та інфраструктури

14 квітня 2020, 18:30 comments23858
Поділіться публікацією:
Слід Богдана в «Укравтодорі»: яка роль Андрія Дурягіна в будівництві доріг

Система радників в державних органах являє собою майже паралельну мережу управління країною. Радники не несуть відповідальності за свої консультації і рекомендації, оскільки рішення приймають їх керівники. Але по факту, крім аналітичної роботи, вони можуть бути також "посередниками" між керівництвом органу влади і всілякими "прохачами". Одна з ознак такого роду "радників" – повна відсутність якої-небудь виразної інформації про їх досвід або досягнення, але при цьому – досить широкі повноваження і коло інтересів.

В останні кілька місяців одним з ключових проектів, в реалізацією якого включений уряд, є "Велике будівництво" – масштабна реконструкція і будівництво нових автомобільних доріг по всій країні за дорученням президента Володимира Зеленського. Паралельно з цим процесом, щоб підвищити якість будівельних робіт і ефективність використання державних коштів, "Укравтодор" розробив і став поступово впроваджувати нову методологію проведення тендерів на дорожнє будівництво.

Від імені "Укравтодору" в засіданнях робочої групи з представниками громадськості брав участь Андрій Дурягін, зазначений як радник голови агентства. Інформації про нього практично немає у відкритому доступі. Принаймні, нічого не відомо про те, яке відношення він має до дорожнього будівництва і взагалі до інфраструктури.

Ми запросили його біографію у прес-служби "Укравтодору", а також зібрали факти, яких там немає. З'ясувалося, що досвіду роботи не тільки в дорожній сфері, але і в державних органах у Дурягіна дійсно немає.

Андрій Дурягін: Львівський ресторатор

Після закінчення у 1998 році Львівського нацуніверситету ім. І. Франка, молодий юрист працював помічником в адвокатському об'єднанні "Паритет" скандального адвоката Олега Поваляєва, потім був співвласником і керуючим невеликої будівельної фірми "Альтінг-Груп" свого батька Валерія Дурягіна у Львові. Батько, до речі, володіє цілим рядом компаній і активно будує невеликі об'єкти по всьому Львову. Крім того, Дурягін-молодший був зареєстрований як фізособа-підприємець, і, за даними "Укравтодору", нібито займався організацією дорожніх перевезень. Але вся ця інформація може не відповідати дійсності.

Справа в тому, що, за даними системи YouControl, основним видом діяльності ФОП "Дурягін Андрій Валерійович" була діяльність ресторанів, надання послуг мобільного харчування (кейтерінг). З відкритих джерел можна дізнатися, що найбільшим "досягненням" на цьому терені у Андрія Валерійовича є ресторан "Антрекот" у найбільшому в Західній Україні ТРЦ Victoria Gardens. Судячи з його запису у соцмережі Pinterest, ресторанним бізнесом Дурягін захоплюється по-справжньому, зберігаючи для натхнення безліч пов'язаних з м'ясними стравами картинок. Щоправда, права на логотип і торгову марку "Антрекот" все ж таки записані на батька. А сам ресторан якось потрапив у чорний список місць, де не дотримуються правила техніки безпеки.

Саме як "ресторатор і забудовник" Андрій Дурягін бере участь у регіональних конференціях для бізнесу середньої руки і ділиться своїм багатим досвідом з західноукраїнськими підприємцями. Але і це не всі його амплуа.

Андрій Дурягін: різнобічний активіст

Андрій Дурягін має багатий досвід громадської діяльності. Ще будучи помічником юриста в компанії "Паритет", вони з колегами організували благодійну організацію "Львівського обласного фонду сприяння пенітенціарним реформам". 

У 2014 році відразу після революції Андрій Валерійович від імені регіональної асоціації будівельних компаній записався в громадську раду при прокуратурі Львівської області. Для чого в такі ради вступають підприємці — загальновідомо: щоб мінімізувати тиск правоохоронних органів на свій бізнес. Невідомо лише, які питання Андрій Дурягін там пролобіював за два роки перебування.

Потім він очолив об'єднання великих вкладників банку "Форум", які не змогли забрати звідти свої гроші після виведення банку з ринку. При цьому Дурягін активно агітував членів організації підтримати акціонера Вадима Новинського в його спробах домовитися з Нацбанком про націоналізацію, або про вливання додаткового капіталу. Крім того, в 2015-2016 роках Дурягін судився ще з кількома банками через проблеми з кредитами.

Андрій Дурягін: головна перевага

Але яке все це має відношення до "Укравтодору" або хоча б до публічних закупівель. З усіх компаній, які належать Дурягіну або його сім'ї лише одна — ТЗОВ "Альтінг-Груп" — в принципі брала участь в державних тендерах, де з першого разу виграла право побудувати каналізаційну систему в двох селах Яворівського району Львівської області за 18,8 млн грн. Успіх, яким би позаздрили багато учасників, враховуючи, що розмір статутного капіталу "Альтінг-Груп" – всього 40 тис. грн.

По всій видимості, все це мало відношення до роботи радником одного з ключових державних органів, який розподіляє близько сотні мільярдів гривень на будівництво доріг щорічно. Для такої посади достатньо одного лише рядку у біографії. Справа в тому, що Андрій Дурягін закінчив юридичний факультет Львівського нацуніверситету 1998 року – в один рік з відомим юристом, екс-головою Офісу Президента Андрієм Богданом. За чутками, саме Богдан ще в середині жовтня почав впроваджувати Дурягіна в "Укравтодор" і той поступово заглиблювався в операційне управління процесами в компанії. Дурягін став очима і вухами Богдана в цій структурі – і залишається ними досі, навіть після відставки шефа.

Політичні уподобання Богдана зараз малозрозумілі. Необхідно ретельно стежити за нарадами і робочими групами, в яких буде брати участь Дурягін, оскільки по суті це і будуть сфери інтересів Богдана, в яких він захоче отримати або своїх людей, або свої підряди. Оскільки у радників критерії ефективності не прописані і їх робота, відповідно до внутрішнього положення "Укравтодору", не оплачується, цілком можна припустити, що реальні цілі та завдання такої людини можуть виходити далеко за межі координат дорожнього агентства.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
comments

Новини партнерів


Новини

Підписуйтесь на повідомлення, щоб бути в курсі останніх новин!