logo_ukra

Coinspot 03.08.2020

BTC/USD

11137.95

ETH/USD

382.19

LTC/USD

57.30

НБУ 03.08.2020

USD/UAH

27.86

EUR/UAH

32.80

RUB/UAH

0.38

comment

Рубрики

comment

МЕНЮ

Головна Статті Бізнес економіка «Чорна п'ятниця» в Україні: правила покупок у магазині та інтернеті
commentss НОВИНИ Всі новини

«Чорна п'ятниця» в Україні: правила покупок у магазині та інтернеті

До головного дня розпродажів залишилося всього кілька днів. Саме час підготуватися не тільки матеріально, але й морально

27 листопада 2019, 12:02 comments2466
«Чорна п'ятниця» в Україні: правила покупок у магазині та інтернеті

"Чорна п'ятниця" в Україні: що купуємо і скільки витрачаємо

Кожен рік усі шопоголіки світу з нетерпінням чекають кінця осені. Цього року найгучніша шопінг-подія осені Black Friday припадає на 29 листопада і любителі розпродажів вже завмерли на "низькому старті". Ще б пак: у цьому році торгові центри, невеликі магазини, онлайн-точки і навіть автозаправки обіцяють українцям привабливі акції та величезні знижки.

Аналітики компанії Picodi у ході свого дослідження з'ясували, скільки грошей українці готові витратити в "Чорну п'ятницю", які товари планують купувати і чому віддадуть перевагу традиційним магазинам чи онлайн-шопінгу.

Отже, виявилося, що про існування "Чорної п'ятниці" обізнані 88% наших співгромадян. У середньому українці готові витратити на цей день 3139 грн. У топ-5 найбільш популярних товарів увійшли одяг, взуття, побутова техніка, електроніка, а також косметика і парфумерія.

Що стосується місця покупки, то опитування показало, чому все більше покупців ідуть в Інтернет. Виявилося, що основна причина – черги, які є незмінним супутником великих розпродажів. У деяких країнах це вже стало настільки великою проблемою, що там з'явилися спеціальні брошури з порадами, як витерпіти багатогодинне стояння в чергах. Але скористатися цими рекомендаціями готові далеко не всі. Зокрема, серед українських респондентів 16% чоловіків і 15% жінок заявили, що готові відмовитися від покупки, якщо чекати черги доведеться дуже довго.

Але повернемося до конкретних цифр. Кожен четвертий (23%) український покупець повідомив, що буде купувати товари зі знижками онлайн, кожен п'ятий (18%) відправиться за покупками в традиційні торгові центри, а більшість вирішили використовувати всі надані можливості і запланували покупки як в Мережі, так і в ТЦ.

Тому буде актуально згадати основні правила покупок як в інтернеті, так і в традиційних магазинах.

"Чорна п'ятниця" в Україні: поради тим, хто зібрався в магазин

Експерт з роздрібної торгівлі Андрій Куценко радить: навіть побачивши величезний напис на вітрині "знижка 90%", не поспішайте відразу купувати. По-перше, придивившись, ви побачите, що насправді це "знижка до 90%" – тобто цілком може бути і 5%. По-друге, не варто вірити продавцям на слово: широко відома пастка, коли за пару тижнів магазини підвищують ціни, а в "Чорну п'ятницю" їх знижують. Тому для того, щоб гарантовано скористатися реальними знижками, треба бути як мінімум постійним покупцем даного магазину.

Прийом "три за ціною двох" робить із шопоголіком чудеса. Одна емальована каструля в квіточку йому і даром була не потрібна, але три каструлі за ціною двох – це ж зовсім інше справа. І рука вже тягнеться за гаманцем.

Подарунки люблять усі – саме на це розрахований наступний прийом продавців. Без "подарунків" не обходиться жоден розпродаж: покупцеві смартфона "дарують" чохол, покупцеві телевізора – навушники, а покупцеві сантехніки – вантуз. До чого тут лапки, запитаєте ви? А до того, пояснює Куценко, що всі ці "подарунки" вже закладені у вартість основної покупки.

Експерт дає кілька простих порад тим, хто не хоче, щоб після "Чорної п'ятниці" їм не було дуже боляче за безцільно витрачені гроші.

1.Напишіть список потрібних речей (тим більше, що для цього ще є час) і на розпродажі дотримуйтеся заздалегідь наміченого плану.
2. Прикиньте, на яку суму приблизно тягне ваш список і візьміть у магазин обмежену суму готівки, а карти взагалі залиште вдома.
3. Купуйте тільки те, що вам дійсно потрібно: жодних шарфиків, до яких потрібно оновлювати весь гардероб, або речей, купуючи які ви даєте собі обіцянки "схуднути", "вкоротити", "перефарбувати", тощо.
4. Купуйте необхідні речі у протилежний сезон: балетки і велосипеди – взимку, а пуховики і зимові черевики – влітку. На цьому економиться чверть, а часом і третина ціни.
5. Не забудьте взяти чек: навіть якщо ви купили товар на розпродажі, на нього все одно поширюється закон "Про захист прав споживачів", навіть якщо продавець запевняє вас у зворотному.

"Чорна п'ятниця" в Україні: п'ять правил покупки інтернеті

Робити покупки в Мережі і простіше, і складніше одночасно. Простіше, тому що, як вже говорилося вище, ви уникаєте черг. Складніше, тому що до названих вище правил додаються ще кілька.

1.Головне для вдалої покупки в інтернеті – вибрати продавця, про надійність якого говорять досвід роботи, професійно оформлена інтернет-сторінка з докладною інформацією про нього, широкий асортимент і, зрозуміло, відгуки. При цьому не лінуйтеся і пошукайте відгуки не тільки на сторінці продавця, але і на незалежних ресурсах – заразом і дізнаєтесь, як виконуються умови та строки повернення і чи йде продавець назустріч покупцеві, якщо той хоче повернути куплену річ.
2. Перед покупкою важливо не лише правильно визначитися із розміром (для цього на сайтах є спеціальні таблиці), але і перевірити, чи не запозичена фотографія вподобаної вами речі з модного журналу або чужого каталогу. Для цього задайте пошук по картинці і знайдіть першоджерело. Виявилося, що фотографія вкрадена? Відмовтеся від покупки, оскільки вона буде дуже далека від того, що ви бачите на фото.
3. Пошукайте вподобану вам річ (або аналогічну) на інших сайтах і порівняйте ціни.
4. Визначтеся зі способом оплати. Китайські інтернет-магазини часто пропонують оплатити товар банківським переказом, але потрібно розуміти, що для системи це виглядає звичайним переказом грошей, тобто у покупця немає ніяких гарантій. У той же час, скажімо, система PayPal обіцяє покупцеві гарантії: якщо отриманий товар пошкоджений, значно відрізняється від наданого продавцем опису або взагалі не був доставлений, система обіцяє допомогти отримати повернення. При оплаті банківською карткою слід дотримуватися певних запобіжних заходів. Щоб уникнути крадіжки фінансової інформації і персональних даних, економіст Андрій Мартинюк радить відкрити окрему карту для покупок. У разі необхідності на неї можна переводити необхідну для покупки суму з основної картки та оплачувати товар.
5. Будьте напоготові і отримуючи товар. Огляньте посилку: вона повинна бути без видимих дефектів і пошкоджень. Якщо упаковка пом'ята або, тим більше, надірвана, відкривайте посилку в присутності працівника пошти, а у разі невідповідності вмісту замовлення, оформляйте акт.

Якщо ж зовнішній вид посилки не викликає нарікань, але замість вечірнього плаття в ній опинилося незрозуміле ганчір'я, доведеться відкривати спір. При цьому важливо правильно вказати причину суперечки ("прийшов не той товар") і ні в якому разі не вказувати, що товар не прийшов взагалі. Природно, як би розсерджені ви не були, не можна шантажувати, погрожувати або ображати продавця. При цьому свої претензії потрібно описати максимально докладно, і починати з самих великих та істотних відмінностей.

Останнім при загостренні спору медіатори нерідко вимагають доказів претензії – відео розпакування товару та документ, що підтверджує вагу посилки при отриманні. Так що, отримуючи посилку на пошті, будьте до цього готові.


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб першими дізнатися про найважливіші події!


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Джерело: https://comments.ua
comments

Новини партнерів

Новини

Підписуйтесь на повідомлення, щоб бути в курсі останніх новин!