Рубрики
МЕНЮ
0
Журналіст, редактор, лінгвіст, волонтер
Українка у Польщі
Щаслива дівчинка з інвалідністю через порушення голосовимови
Авторка блогу "Українська з Оленкою Клочко"
Працювала журналістом у виданнях "Гіпотеза", "Коментарі", "Коментарі. Харків"
Отримала вищу освіту за напрямком "Прикладна лінгвістика", а також "Видавнича справа та редагування" у Харкові
Здобуваю післядипломну освіту у Польщі в Університеті Адама Міцкевича за напрямком "Журналістика та соціальні комунікації" (докторантура)
Займаюся проєктами із вивчення соціальних комунікацій, розвитку та впливу сучасних медіа
США розглядають можливість передати Україні новітні крилаті ракети повітряного базування AGM-158 JASSM, які сумісні з винищувачами F-16. Про це повідомило видання Defense Express.
Одночасно з цим досі немає конкретики щодо катастрофи винищувача F-16. Унаслідок катастрофи 26 серпня загинув пілот Олексій Месь. Офіційна комісія, що займається розслідуванням, не поспішає з результатами, щоб "з'ясувати всі факти катастрофи".
Про це в інтерв'ю CNN заявив головнокомандувач ЗСУ Олександр Сирський. Також він розповів подробиці загибелі льотчика з позивним Мунфіш. За його словами, Месь перед смертю збив дві ракети і переслідував третю. При цьому, коли Сирського запитали, чи міг причиною катастрофи стати "дружній вогонь", він відповів, що не може коментувати те, "де ще немає результату".
Також Сирський заявив, що наразі основне призначення F-16 - боротьба з дронами і крилатими ракетами. Україна використовує західні літаки як літаки-перехоплювачі та винищувачі. Радує, що винищувачі підтверджують свою ефективність: два F-16 збили 4 крилаті ракети, про що також повідомив головнокомандувач ЗСУ.
При всьому цьому, виникають питання, чому через пів місяця після катастрофи слідство не представило громадськості результати розслідування? Випадок настільки кричущий, що вимагає особливого контролю влади і особливо ретельного висвітлення в пресі.
Олексій Месь - одна зі знакових фігур української авіації останнього десятиліття. Він був одним із найкращих пілотів ЗСУ, і справив величезний вплив на просування поставок західних винищувачів в Україну.
Втрата дорогого і дефіцитного для української армії літака - це те, що не повинно залишитися без відповіді... якої поки що для нас немає.
Поки наші союзники не поспішають допомагати, ми повинні ефективно використовувати навіть ці нечисленні ресурси. Перші західні винищувачі були буквально вистраждані у США, які до останнього побоювалися передавати техніку Україні.
На ґрунті мовчання і відсутності конкретики плідно ростуть чутки і домисли, якими може скористатися ворог. Наприклад, провідний науковий співробітник Державного музею авіації Валерій Романенко в ефірі радіо NV розповів, що Повітряні сили знали причину катастрофи вже за тиждень, а зараз опрацьовують причину, яка була б прийнятна для суспільства. Також він заявив, що це нормальна практика ще з часів Радянського Союзу.
Подібне замовчування правди йде тільки на шкоду суспільству. Ми повинні відходити від старих стандартів, і створювати нові, які керуватимуться принципами чесності та прозорості.
Інакше подібні аварії будуть повторюватися, і виникне логічне запитання: що робити з сучасними західними ракетами, якщо літаків не залишиться?
Новини партнерів
Інші матеріали автора
Новини