Атака на маркетингові акції! Чому журналісти ополчилися на "Родинний Клуб"?

Компанія спростувала неправдиву інформацію, що розміщується в інтернеті

Заради хайпу й популярності так звані блогери дозволяють собі розміщувати неправдиву інформацію. Вони поливають брудом чесні компанії, які проводять маркетингові акції. Так, нещодавно під роздачу потрапив і "Родинний Клуб". Це – відома компанія, яка продає товари через каталоги вже більше 15 років. Декілька разів на рік "Родинний Клуб" заохочує своїх клієнтів. Компанія оголошує маркетингові акції. Суть їх у тому, щоб винагородити переможців приємним грошовим призом, який втілить їхні мрії.

Деякі журналісти, забуваючи про стандарти журналістської роботи і не розібравшись в деталях, пишуть гидоту заради грошей. "Родинний Клуб" обурений тим, що через гонитву журналістів за дешевою популярністю страждає компанія.

"Ми завжди чесно і офіційно працювали і обурені такими нападками з боку журналістів. Ми проводимо маркетингові акції як лояльність до наших покупців. У нас люди дійсно виграють гроші, ми відкрито публікуємо всі результати акцій. Щасливі переможці підтверджують чесність наших дій", – зазначив представник "Родинного Клубу".

Тема махінацій завжди цікава людям. Щоб не стати мішенню для шахраїв, експерти "Родинного Клубу" поділилися ознаками компаній-аферистів:

Перше, що повинно вас насторожити – це відсутність офіційних правил акції на сайті компанії. У них повинна міститися інформація про те, хто проводить захід, які умови маркетингової акції.

Друге – на сайті компанії не вказано телефон гарячої лінії, немає чату з оператором, немає форми зворотного зв'язку. Пам'ятайте – чим більше способів зв'язатися з компанією, тим краще для вас.

І третє – не повідомляйте свої персональні дані. У більшості випадків платіжним системам і інтернет-магазинам не потрібні ваші ІПН і дата народження. Особиста інформація в комплексі з реквізитами вашої карти (номер, термін дії, CVV-код) – справжня знахідка для шахраїв. Пам'ятайте – надійні компанії на своїх сайтах використовують захищене з'єднання для оплати послуг або покупки товарів. Адреса безпечного ресурсу починається з https://.

Незалежна компанія "Призова Варта", яка займається виведенням на чисту воду шахрайських акцій, провела перевірку "Родинного Клубу". Вона розмістила власне розслідування.

"Ми ретельно проводили перевірку. Наш представник особисто брав участь у маркетинговій акції "Родинного Клубу", поспілкувався з переможцем, з тим, хто програв і з представником компанії. Протягом всієї перевірки ми були скептиками, але "Родинний Клуб" довів свою чесність", - прокоментували в "Призовій Варті".

Перевірка діяльності "Родинного Клубу" доступна на офіційному сайті "Призової Варти", а також за посиланням: https://youtu.be/pjuiwF74jJM.

Всі переможці "Родинного Клубу" вказані на офіційному сайті компанії.