Цькування продовжується: "Прайзмі" відповіла на претензії

Торгова марка "Прайзмі" розібрала найчастіші претензії журналістів до її роботи

Проблема із журналістськими стандартами в Україні набирає обертів. Медіа не соромляться випускати в маси неправдиву інформацію та завдавати шкоди чесним компаніям. Так, під удар потрапила наша торгова марка "Прайзмі".

"Прайзмі" продає різні товари через свій сайт. Кожні два місяці задля підвищення лояльності клієнтів компанія влаштовує маркетингову акцію. Випадково обирає переможця, після чого йому нараховується грошовий приз. Журналістам не подобаються подібні акції та призи.

Все це схоже на цькування. Незважаючи на докладені зусилля та законну роботу, ми все одно зазнаємо звинувачень. Це не дає людям виграти гроші в акціях. У цій статті ми розбираємо найчастіші претензії журналістів до нашої роботи.

"Людині обіцяють приз, але для його отримання потрібно замовляти продукцію"

Клієнт сам приймає рішення брати участь. Щоб виграти гроші, він погоджується з умовами участі у маркетинговій акції. Так, наші умови такі – замовте товар та можете стати переможцем. "Прайзмі" не дарує гроші просто так кожному перехожому. Ми нагороджуємо тих, кому подобається наша продукція.

"Я не хотів нічого купувати, ви нав'язали мені свою акцію"

У наших акціях беруть участь виключно повнолітні люди. Тут не йдеться про дітей, якими можна маніпулювати та заманювати до участі в аферах. Ми говоримо про дорослих людей, які є відповідальними за свої дії. Вони знають, як заробити гроші, але хочуть і вигравати їх. Неможливо нав'язати послугу тому, хто не хоче користуватися нею.

"Я всі умови виконую, але не перемагаю!"

Жоден із працівників "Прайзмі" не впливає на результати маркетингових акцій. Ми влаштовуємо розіграші призів шляхом випадкового вибору за допомогою лототрону та капсул. Можете подивитися, як це відбувається, тут:
"Прайзмі" бажає вам удачі!