Головна Новини Дайджест 2021 Атака на маркетингові акції! Чому журналісти ополчилися на «Родинний Клуб»?
commentss НОВИНИ Всі новини

Атака на маркетингові акції! Чому журналісти ополчилися на «Родинний Клуб»?

Компанія спростувала неправдиву інформацію, що розміщується в інтернеті

29 вересня 2021, 12:00 comments2378
Поділіться публікацією:
Атака на маркетингові акції!  Чому журналісти ополчилися на «Родинний Клуб»?

«Родинний клуб» заохочує своїх клієнтів грошовими призами, фото "Родинного клубу"

Заради хайпу й популярності так звані блогери дозволяють собі розміщувати неправдиву інформацію. Вони поливають брудом чесні компанії, які проводять маркетингові акції. Так, нещодавно під роздачу потрапив і "Родинний Клуб". Це – відома компанія, яка продає товари через каталоги вже більше 15 років. Декілька разів на рік "Родинний Клуб" заохочує своїх клієнтів. Компанія оголошує маркетингові акції. Суть їх у тому, щоб винагородити переможців приємним грошовим призом, який втілить їхні мрії.

Деякі журналісти, забуваючи про стандарти журналістської роботи і не розібравшись в деталях, пишуть гидоту заради грошей. "Родинний Клуб" обурений тим, що через гонитву журналістів за дешевою популярністю страждає компанія.

"Ми завжди чесно і офіційно працювали і обурені такими нападками з боку журналістів. Ми проводимо маркетингові акції як лояльність до наших покупців. У нас люди дійсно виграють гроші, ми відкрито публікуємо всі результати акцій. Щасливі переможці підтверджують чесність наших дій", – зазначив представник "Родинного Клубу".

Тема махінацій завжди цікава людям. Щоб не стати мішенню для шахраїв, експерти "Родинного Клубу" поділилися ознаками компаній-аферистів:

Перше, що повинно вас насторожити – це відсутність офіційних правил акції на сайті компанії. У них повинна міститися інформація про те, хто проводить захід, які умови маркетингової акції.

Друге – на сайті компанії не вказано телефон гарячої лінії, немає чату з оператором, немає форми зворотного зв'язку. Пам'ятайте – чим більше способів зв'язатися з компанією, тим краще для вас.

І третє – не повідомляйте свої персональні дані. У більшості випадків платіжним системам і інтернет-магазинам не потрібні ваші ІПН і дата народження. Особиста інформація в комплексі з реквізитами вашої карти (номер, термін дії, CVV-код) – справжня знахідка для шахраїв. Пам'ятайте – надійні компанії на своїх сайтах використовують захищене з'єднання для оплати послуг або покупки товарів. Адреса безпечного ресурсу починається з https://.

Незалежна компанія "Призова Варта", яка займається виведенням на чисту воду шахрайських акцій, провела перевірку "Родинного Клубу". Вона розмістила власне розслідування.

"Ми ретельно проводили перевірку. Наш представник особисто брав участь у маркетинговій акції "Родинного Клубу", поспілкувався з переможцем, з тим, хто програв і з представником компанії. Протягом всієї перевірки ми були скептиками, але "Родинний Клуб" довів свою чесність", — прокоментували в "Призовій Варті".

Перевірка діяльності "Родинного Клубу" доступна на офіційному сайті "Призової Варти", а також за посиланням: https://youtu.be/pjuiwF74jJM.

Всі переможці "Родинного Клубу" вказані на офіційному сайті компанії.

picture



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
comments

Новини партнерів


Новини

Підписуйтесь на повідомлення, щоб бути в курсі останніх новин!