Рубрики
МЕНЮ
Станислав Молчанов
Як люди перемагають в маркетингових акціях - фото: з відкритих джерел
Усе життя людини – гонитва за перемогою. Ми прагнемо до успіху на роботі, в особистому житті, лотереях і акціях. Перемога може бути заслуженою, а може бути результатом афери. Як же люди перемагають в маркетингових акціях: шахрайством або волею випадку?
Популярність маркетингових акцій призвела до того, що у людей з'явилися шанси виграти гроші. Разом із цим зросло й невдоволення. Ті, хто програв, звинувачують організатора в шахрайстві. Найбільше претензій виникає до визначення переможців.
На прикладі ТМ "Пошторг" ми розглянемо, як відбувається визначення переможця.
Людина виконала умови акції – замовила товар. Це замовлення потрапляє в загальну базу. Чим більше замовлень зробить людина, тим частіше в базі буде повторюватися її ім'я.
Доступ до бази строго обмежений. Ведуть її облік не організатори акції, а окрема команда IT-фахівців. Так виключена підтасовка результатів.
Представники компанії та їх родичі заздалегідь внесені в окрему базу, адже участь в акції для них заборонена. Якщо хтось із цих людей зробить замовлення, система вирахує небажаного учасника і заблокує його.
У призначений день готується проведення маркетингової акції. Збираються: представники "Пошторг", ведучий, нотаріус, IT-фахівці, незалежна комісія, знімальна група.
Нотаріус не працює на компанію "Пошторг", а є незалежним експертом. Він підписує документи про співпрацю. Умови договору повністю виключають можливість для нотаріуса вплинути на результати або навмисне не помітити порушення правил.
Члени комісії – це незалежні спостерігачі, які не мають доступу до бази даних. Іноді вони залишаються за кадром. Комісію запрошують для додаткової перевірки визначення переможця.
Для оголошення володаря призу ведучий використовує лототрон і 7 закритих капсул з номерами. Кожному замовленню в базі присвоюється порядковий номер. Ведучий перемішує капсули, дістає їх по черзі, озвучує цифри. Ці цифри виводяться на екран проектора. Коли номер остаточно сформований, IT-фахівець виводить на проектор ім'я того, чиє замовлення внесено в базу під даним номером. Ось так країна і дізнається переможця чергової акції.
Усе, що відбувається, фіксується в протоколі, який підписують комісія і нотаріус. Відеозапис визначення переможця розміщується на офіційному сайті "Пошторг".
Людям властиво не довіряти тому, чого вони не розуміють. Так відбувається і з маркетинговими акціями. Тому ми розповіли, як працює компанія "Пошторг". Тепер ви знаєте подробиці визначення переможця. Будьте пильні та вірте у свою перемогу!
Новини партнерів
Новини