Рубрики
МЕНЮ
Татьяна Веремеева
Інфографіка: Д. Романюк/Comments.ua
Напередодні місцевих виборів, які відбудуться в Україні 25 жовтня, між різними кандидатами та політсилами, від яких вони балотуються, розгорнулася неабияка боротьба. За підрахунками Громадянського руху "Чесно", в період з 1 по 25 вересня цього року тільки на політичну рекламу в Facebook в Україні витратили близько 1 мільярда гривень.
Найбільше грошей пішло на просування партії "За майбутнє" та її кандидатів Ігоря Палицю та Олександра Шевченко — близько 203 тис. дол. На другому місці "Слуга Народу" з кандидатами Іриною Верещук і Дмитром Шевчиком — близько 137 тис. дол.
Інші партії витратили суми трохи менше:
- "Європейська солідарність" — 46 тис. доларів;
— "Опозиційна платформа — За життя" — 39 тис. доларів;
— "Перемога Пальчевського" — 38 тис. доларів;
— "Пропозиція" — 35 тис. доларів;
— "Батьківщина" — 25 тис. доларів;
— "Екопартія Берези" — 8,9 тис. доларів.
Нагадаємо, законопроект про скасування другого туру виборів, який явно знадобиться в ряді міст, з боку нардепа від "Слуги народу" Тетяни Грищенко вже названий партією СН "особистою ініціативою" парламентарія. Чи так це, яким чином партія влади може спробувати "підвісити" місцеву владу, щоб мати більше важелів впливу, а також якими це може обернутися наслідками — в цих питаннях "Коментарі" розбиралися разом з експертами.
Новини партнерів
Новини