Головна Новини Інфографіка 2025 Обирають не лише McDonald’s: скільки грошей українці витрачають на їжу поза домом
commentss НОВИНИ Всі новини

Обирають не лише McDonald’s: скільки грошей українці витрачають на їжу поза домом

Українці витрачають значні суми на кафе, ресторани та сервіси доставки, причому лідерами є McDonald's, Glovo і KFC

20 листопада 2025, 16:17
Поділіться публікацією:
 Обирають не лише  McDonald’s: скільки грошей українці витрачають на їжу поза домом

Популярные фастфуды в Украине

 Українці активно витрачають кошти на кафе та ресторани, а сервіси доставки харчування поступово закріплюються на рівні з традиційними мережами. Серед основних лідерів залишаються McDonald’s, Glovo, KFC та інші популярні бренди. Скільки саме українці витрачають на кафе та доставку?

Про це свідчать оновлені дані сервісу "Дашборд" від monobank, який дозволяє відстежувати не лише кількість проведених операцій, а й загальні обсяги обороту в різних бізнес-категоріях — від кінотеатрів до кафе та ресторанів. 24 Канал проаналізував, де найчастіше здійснювали покупки українці.

Найпопулярніші мережі за кількістю замовлень

У категорії "Ресторани та кафе" перше місце за кількістю транзакцій утримує McDonald’s. Після нього йдуть сервіси доставки Glovo та Bolt Food, далі розташувалися KFC, "Пузата Хата", Domino’s Pizza, Wolt, Lviv Croissants, Portmone, Bycet та Entree.

Тобто значна частина витрат українців у сегменті кафе й ресторанів припадає або на заклади швидкого харчування, або на послуги доставки.

Обороти у категорії "Кафе та ресторани"
McDonald’s – 4 522 587 978 гривень;
Glovo – 3 064 167 302 гривні;
Bolt Food – 735 328 гривень;
KFC – 598 541 710 гривень;
Пузата Хата – 501 434 210 гривень;
Lviv Croissants – 294 832 827 гривень;
Osama Sushi – 158 244 751 гривень;
Pizza Day – 126 318 907 гривень;
Portmone – 90 009 954 гривень;
Domino’s Pizza – 83 881 395 гривень.
Ці показники демонструють сукупний оборот, тобто загальну суму витрат клієнтів monobank з початку року.

Хто збирає найбільше грошей

Якщо ж аналізувати саме обсяг обороту, картина виглядає дещо інакше. На першому місці опиняється Glovo, за ним McDonald’s, KFC, "Пузата Хата", Lviv Croissants, Osama Sushi, Pizza Day, Portmone, Aroma Kava та "Кулиничі".

Це свідчить про те, що через сервіс Glovo проходить найбільша кількість коштів за замовлення, тоді як McDonald’s переважає за кількістю чеків.

Доставка vs стаціонарні мережі: хто перемагає

Помітна тенденція, що сервіси доставки, такі як Glovo, Bolt Food, Wolt, поступово витісняють традиційні мережі за обсягами витрат. Водночас McDonald’s і KFC залишаються лідерами серед стаціонарних закладів швидкого харчування.

 



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
comments

Новини партнерів


Новини

Підписуйтесь на повідомлення, щоб бути в курсі останніх новин!