Рубрики
МЕНЮ
Марина Ткаченко
Про це повідомили відразу кілька ЗМІ, вивчивши нове угоду користувача сервісу, передає "Lenta.ru" .
У правилах уточнюється, що Instagram залишає за собою право використовувати зображення і дані користувачів в тому числі і в рекламі, при цьому користувач не отримає за це ніякої компенсації. Як пише The New York Times, це означає, що в рекламі може без відома для себе опинитися будь-яка людина, сфотографований користувачем Instagram.
Реклама з використанням фотографій і особистих даних може з'явитися на самому сервісі, а також в Facebook. Соцмережа є власником Instagram і раніше домовилася з фотохостингом про обмін користувальницької інформацією.
Крім того, рекламні або спонсорські оголошення в Instagram не обов'язково повинні відзначатися особливим чином. Угода Instagram не передбачає можливості відмовитися від використання своїх зображень і даних в рекламних цілях.
Нові правила користування Instagram вступлять чинності 16 січня 2013 року. Раніше керівництво сервісу запевняло, що нововведення не позбавить користувачів прав на їх фотографії і не змінить налаштувань того, хто може бачити знімки.
Новини партнерів
Новини