Логотипи відомих брендів: що вони за собою приховують

На етикетках практично всіх товарів і в символах компаній, сайтів, ЗМІ присутній логотип виробника/засновника. І всі ми настільки звикли до цих малюнків, що перестали замислюватися про їх прихований зміст.

До розробки своїх логотипів відомі компанії підходять дуже серйозно і готові платити за них рекламникам мільйони доларів. Їм часто вдається поєднувати два в одному: вміло з'єднати простий малюнок, який добре запам’ятовується з ідеологією компанії і її товарами або послугами. Можна сказати, що логотип – це невід'ємний символ компанії, який часом замінює навіть її назву. Красивий і запам'ятовується логотип асоціюється з виробником, викликає інтерес і симпатію до нього. А маркетологи намагаються закласти в символіки компаній крім таємного сенсу часом також і їх історію.

Логотипи відомих брендів: Hyundai


Приміром, наскільки добре ви знаєте логотип популярних корейських автомобілів Хундай? Напевно більшість з вас зараз подумали, що в ньому все просто: це перша буква назви компанії Н. Але це помилкова думка. Насправді малюнок символізує пару виробник-покупець, що потискують один одному руки.

Логотипи відомих брендів: Vaio


У багатьох з вас, можливо, є ноутбук Vaio компанії, яка до 2014 року була дочірньою фірмою знаменитої компанії Sony. І знову ви ймовірно думаєте, що логотип Vaio – всього лише фантазією дизайнера, стилізована назва. І знову ні! Підказка: які ви знаєте способи передачі інформації? Так от, хвиля в логотипі – це символ аналогового сигналу, а сусідні одиничка і нулик – відповідно, цифрового. Як то кажуть, все геніальне просто.

Логотипи відомих брендів: Формула 1


Один з найбільш видовищних і прибуткових видів спорту – автогонки на болідах. Вони збирають десятки тисяч уболівальників і мільйони телеглядачів. Але чи все вдивлялися фірмовий логотип "Формули 1"? Якщо ж уважно подивитися на нього, то між буквою Ф і зображенням прапора можна побачити білу одиничку.

Логотипи відомих брендів: Mcdonald’s


Всі ви напевно хоча б раз у житті бували в т. зв. без офіціантів ресторані Mcdonald’s, а логотип цієї мережі бачили набагато частіше. Якщо зараз подумали, що логотип забороненого в Швейцарії і багатьох інших країнах громадського харчування швидкого харчування просто символізує першу букву назви, то цього разу помиляєтеся лише частково. Взагалі-то логотип несе психологічний підтекст практично по Фрейду: він символізує жіночі груди, які годують.

Логотипи відомих брендів: Toyota


Подивимося на ще один популярний автомобільний бренд. Існує відразу кілька версій розшифровки сенсу емблеми японського автоконцерну Toyota. Це голкове вушко, в яке протягнута нитка. Здавалося б, який зв'язок кравецького символу з автомобілебудуванням? А пояснення тому досить просте: Toyota в "дитинстві" виробляла швейні машинки і ткацькі верстати. Версія друга: три овали символізують єдність клієнтів, товару та ідеї. Є й третя: іноді примудряються в цих овалах побачити букву Т і навіть назву компанії.

Логотипи відомих брендів: Amazon


Американська компанія Amazon нині спеціалізується на електронній комерції і штучному інтелекті. А була створена як інтернет-магазин з продажу книг. Пізніше асортимент товарів і послуг постійно розширювався: відео, МР3, аудіокниги, програми, ігри, електроніка (в т. ч. власні електронні книги Кіндл), одяг, продукти та Ювелірні вироби. Логотип компанії Amazon досить простий, хоча і не зовсім очевидний. Стрілка, що веде від А до Я (це перша і остання літери латинського алфавіту) показує, що все є не тільки (і не стільки) в Греції, але і на ресурсах цієї компанії. Але якщо уява включити, в цій помаранчевій стрілці можна розгледіти символ посмішки. Тим самим підкреслюється як привітність співробітників Amazon, так і задоволення клієнтів, які скористалися послугами сайту.

Логотипи відомих брендів: Mitsubishi


У 1870 році була заснована компанія Tsukumo Shokai Shipping Co, через три роки їй змінили ім'я на Mitsubishi Shokai, яка будувала і ремонтувала кораблі, видобувала вугілля і займалася страхуванням. Mitsubishi (Міцубісі) складається зі слів міцу ("три") і хісі ("водяний горіх"), яке перетворилося в бісі ("ромб"). Ще в одному варіанті Mitsubishi переводять як "три діаманти". Логотип компанії логічно утворюють складені в три трилисник листя дуба і три ромба (або діаманта).

Логотипи відомих брендів: LG


LG Group – одна з найбільших південнокорейських корпорацій. Основні види продукції: електроніка, хімічна продукція та телекомунікаційне обладнання. LG утворилася після злиття двох компаній: Lucky (щаслива) Gold Goldstar (Венера). Нову компанію вирішили назвати Lucky-Goldstar, але пізніше скоротили до LG. І вже потім був придуманий слоган компанії Life’s Good (життя прекрасне). На його основі був розроблений відповідний логотип, що символізує усміхнене обличчя людини. У компанії підкреслюють, що прагнуть підтримати людське ставлення до своїх клієнтів.

Логотипи відомих брендів: Subaru


Японська корпорація Subaru, яка раніше носила назву Fuji Heavy Industries (FHI), виробляє автомобілі і літаки. Шість зірок на емблемі сузір'я Плеяди в сузір'ї Тельця (Субару – японська назва цього скупчення) символізують об'єднання шести компаній, що входять в FHI. У сузір'ї близько 3000 зірок, а найяскравіших всього шість. Крім того, "субару" в перекладі – "об'єднуватися".

Логотипи відомих брендів: Adidas і Puma



У 1924 році в Німеччині брати Адольф (Аді) і Рудольф (Руді) Дасслери створили взуттєву фабрику Dassler. Однак в 1948 році після смерті батька брати посварилися, бренд Dassler припинив існування. Аді назвав свою фірму Addas, а Руді свою – Ruda. Але через кілька місяців фірми змінили ім'я: Addas перетворився на Adidas, а Ruda – в Puma. Логотип Adidas часто змінювався, але в ньому завжди присутні три смужки, нині нахилені і утворюють трикутник у вигляді гори – це символ перешкоди, які має перебороти спортсмен. Велика чорна кішка в стрибку логічно стала символом Puma. До речі, саме в бутсах цієї фірми ставали чемпіонами світу футболісти Пеле (1970) і Марадона (1986).

Логотипи відомих брендів: Mercedes


Історія емблеми Mercedes почалася в 1880 році. Троє засновників компанії – Готтліб Даймлер, Вільгельм Майбах, Еміль Еллінек – запекло сперечалися про логотип. Сварку запобігла дочці Еміля – Мерседес. Вона запропонувала засновникам, що сидять за круглим столом, схрестити свої тростини. Ось так і народилася знаменита трипроменева зірка. Окружність символізує світову популярність, а три промені означають виробництво двигунів, використовуваних на землі, у воді і в повітрі.

Логотипи відомих брендів: Pepsi


Компанія Pepsi (Пепсі) неодноразово змінювала свій логотип. Нині це коло, що складається з червоної і синьої частин, розділених білою лінією. Кольори відповідають американському прапору. А що ж позначає логотип? Агентство, що розробило його, своє пояснення вмістило на 27 сторінках. Там згадані теорема Піфагора, теорія відносності Ейнштейна, магнітне поле планети і ще багато чого.

Логотипи відомих брендів: Opel


Практично всі знають, що логотип автомобілів Opel (Опель) – це стилізована блискавка. Ще в 1930 році почався випуск вантажівок Opel Blitz (з німецької – блискавка), але сучасна емблема з'явилася тільки в 1964 році.

Логотипи відомих брендів: Baskin Robbin


Чи Любите ви морозиво? У нинішні літні дні питання практично риторичне. У міжнародній мережі кафе-морожених Baskin Robbin багатий вибір. Девіз цього громадського харчування для ласунів простий і невигадливий: "31 смак на кожен день місяця". Тому абсолютно логічно, що дизайнери вписали число 31 в букви B і R.

Логотипи відомих брендів: Audi


Компанія Audi названа на честь свого засновника Августа Хорьха. Зв'язок на перший погляд неочевидний але він є. Спочатку фірма називалася Хорьх, але через 10 років Августа вижили з компанії і навіть заборонили використовувати своє прізвище в назві фірм. І коли Хорьх з компаньйоном Фікентшером вибирали ім'я компанії, то їм запропонували цю назву: Хорьх – по-німецьки "послухай", а на латині – "Audi ". А чотири кільця на емблемі Audi символізують злиття чотирьох підприємств.