Рубрики
МЕНЮ
Татьяна Веремеева
До розробки своїх логотипів відомі
компанії підходять дуже серйозно і готові платити за них рекламникам мільйони
доларів. Їм часто вдається поєднувати два в одному: вміло з'єднати простий
малюнок, який добре запам’ятовується з ідеологією компанії і її товарами або
послугами. Можна сказати, що логотип – це невід'ємний символ компанії, який
часом замінює навіть її назву. Красивий і запам'ятовується логотип асоціюється
з виробником, викликає інтерес і симпатію до нього. А маркетологи намагаються
закласти в символіки компаній крім таємного сенсу часом також і їх історію.
Приміром, наскільки добре ви знаєте логотип
популярних корейських автомобілів Хундай? Напевно більшість з вас зараз
подумали, що в ньому все просто: це перша буква назви компанії Н. Але це
помилкова думка. Насправді малюнок символізує пару виробник-покупець, що
потискують один одному руки.
Логотипи відомих брендів: Vaio
У багатьох з вас, можливо, є ноутбук Vaio компанії,
яка до 2014 року була дочірньою фірмою знаменитої компанії Sony. І знову ви
ймовірно думаєте, що логотип Vaio – всього лише фантазією дизайнера,
стилізована назва. І знову ні! Підказка: які ви знаєте способи передачі
інформації? Так от, хвиля в логотипі – це символ аналогового сигналу, а сусідні
одиничка і нулик – відповідно, цифрового. Як то кажуть, все геніальне просто.
Логотипи відомих брендів: Формула 1
Один з найбільш видовищних і прибуткових видів
спорту – автогонки на болідах. Вони збирають десятки тисяч уболівальників і
мільйони телеглядачів. Але чи все вдивлялися фірмовий логотип "Формули 1"? Якщо
ж уважно подивитися на нього, то між буквою Ф і зображенням прапора можна
побачити білу одиничку.
Логотипи відомих брендів: Mcdonald’s
Всі ви напевно хоча б раз у житті бували в т. зв.
без офіціантів ресторані Mcdonald’s, а логотип цієї мережі бачили набагато
частіше. Якщо зараз подумали, що логотип забороненого в Швейцарії і багатьох
інших країнах громадського харчування швидкого харчування просто символізує
першу букву назви, то цього разу помиляєтеся лише частково. Взагалі-то логотип
несе психологічний підтекст практично по Фрейду: він символізує жіночі груди,
які годують.
Логотипи відомих брендів: Toyota
Подивимося на ще один популярний автомобільний
бренд. Існує відразу кілька версій розшифровки сенсу емблеми японського
автоконцерну Toyota. Це голкове вушко, в яке протягнута нитка. Здавалося б,
який зв'язок кравецького символу з автомобілебудуванням? А пояснення тому
досить просте: Toyota в "дитинстві" виробляла швейні машинки і ткацькі
верстати. Версія друга: три овали символізують єдність клієнтів, товару та
ідеї. Є й третя: іноді примудряються в цих овалах побачити букву Т і навіть
назву компанії.
Американська компанія Amazon нині спеціалізується на
електронній комерції і штучному інтелекті. А була створена як інтернет-магазин
з продажу книг. Пізніше асортимент товарів і послуг постійно розширювався:
відео, МР3, аудіокниги, програми, ігри, електроніка (в т. ч. власні електронні
книги Кіндл), одяг, продукти та Ювелірні вироби. Логотип компанії Amazon досить
простий, хоча і не зовсім очевидний. Стрілка, що веде від А до Я (це перша і
остання літери латинського алфавіту) показує, що все є не тільки (і не стільки)
в Греції, але і на ресурсах цієї компанії. Але якщо уява включити, в цій
помаранчевій стрілці можна розгледіти символ посмішки. Тим самим підкреслюється
як привітність співробітників Amazon, так і задоволення клієнтів, які
скористалися послугами сайту.
У 1870 році була заснована компанія Tsukumo Shokai
Shipping Co, через три роки їй змінили ім'я на Mitsubishi Shokai, яка будувала
і ремонтувала кораблі, видобувала вугілля і займалася страхуванням. Mitsubishi
(Міцубісі) складається зі слів міцу ("три") і хісі ("водяний горіх"), яке
перетворилося в бісі ("ромб"). Ще в одному варіанті Mitsubishi переводять як "три
діаманти". Логотип компанії логічно утворюють складені в три трилисник листя
дуба і три ромба (або діаманта).
LG Group – одна з найбільших південнокорейських
корпорацій. Основні види продукції: електроніка, хімічна продукція та
телекомунікаційне обладнання. LG утворилася після злиття двох компаній: Lucky
(щаслива) Gold Goldstar (Венера). Нову компанію вирішили назвати
Lucky-Goldstar, але пізніше скоротили до LG. І вже потім був придуманий слоган
компанії Life’s Good (життя прекрасне). На його основі був розроблений
відповідний логотип, що символізує усміхнене обличчя людини. У компанії
підкреслюють, що прагнуть підтримати людське ставлення до своїх клієнтів.
Японська корпорація Subaru, яка раніше носила назву
Fuji Heavy Industries (FHI), виробляє автомобілі і літаки. Шість зірок на
емблемі сузір'я Плеяди в сузір'ї Тельця (Субару – японська назва цього
скупчення) символізують об'єднання шести компаній, що входять в FHI. У сузір'ї
близько 3000 зірок, а найяскравіших всього шість. Крім того, "субару" в
перекладі – "об'єднуватися".
У 1924 році в Німеччині брати Адольф (Аді) і Рудольф
(Руді) Дасслери створили взуттєву фабрику Dassler. Однак в 1948 році після
смерті батька брати посварилися, бренд Dassler припинив існування. Аді назвав
свою фірму Addas, а Руді свою – Ruda. Але через кілька місяців фірми змінили
ім'я: Addas перетворився на Adidas, а Ruda – в Puma. Логотип Adidas часто
змінювався, але в ньому завжди присутні три смужки, нині нахилені і утворюють
трикутник у вигляді гори – це символ перешкоди, які має перебороти спортсмен.
Велика чорна кішка в стрибку логічно стала символом Puma. До речі, саме в
бутсах цієї фірми ставали чемпіонами світу футболісти Пеле (1970) і Марадона
(1986).
Історія емблеми Mercedes почалася в 1880 році. Троє
засновників компанії – Готтліб Даймлер, Вільгельм Майбах, Еміль Еллінек – запекло
сперечалися про логотип. Сварку запобігла дочці Еміля – Мерседес. Вона
запропонувала засновникам, що сидять за круглим столом, схрестити свої
тростини. Ось так і народилася знаменита трипроменева зірка. Окружність
символізує світову популярність, а три промені означають виробництво двигунів, використовуваних
на землі, у воді і в повітрі.
Компанія Pepsi (Пепсі) неодноразово змінювала свій
логотип. Нині це коло, що складається з червоної і синьої частин, розділених
білою лінією. Кольори відповідають американському прапору. А що ж позначає
логотип? Агентство, що розробило його, своє пояснення вмістило на 27 сторінках.
Там згадані теорема Піфагора, теорія відносності Ейнштейна, магнітне поле
планети і ще багато чого.
Практично всі знають, що логотип автомобілів Opel (Опель)
– це стилізована блискавка. Ще в 1930 році почався випуск вантажівок Opel Blitz
(з німецької – блискавка), але сучасна емблема з'явилася тільки в 1964 році.
Чи Любите ви морозиво? У нинішні літні дні питання
практично риторичне. У міжнародній мережі кафе-морожених Baskin Robbin багатий
вибір. Девіз цього громадського харчування для ласунів простий і невигадливий: "31
смак на кожен день місяця". Тому абсолютно логічно, що дизайнери вписали число
31 в букви B і R.
Компанія Audi названа на честь свого засновника Августа Хорьха. Зв'язок на перший погляд неочевидний але він є. Спочатку фірма називалася Хорьх, але через 10 років Августа вижили з компанії і навіть заборонили використовувати своє прізвище в назві фірм. І коли Хорьх з компаньйоном Фікентшером вибирали ім'я компанії, то їм запропонували цю назву: Хорьх – по-німецьки "послухай", а на латині – "Audi ". А чотири кільця на емблемі Audi символізують злиття чотирьох підприємств.
Новини партнерів
Новини