Рубрики
МЕНЮ
Виталий Войчук
Проблеми ходової частини автомобіля можна визначити за візуальним або звуковим ознаками. Наприклад, порушену регулювання розвал-сходження можна визначити візуально, так як неправильне положення коліс відразу впадає в очі. Якщо одне колесо має відхилення, це свідчить про деформації важеля. Наявність стороннього стуку або вібрації може означати проблеми з амортизаторами або маточиною. А більший гальмівний шлях змушує водія звернути увагу на гальмівні колодки.
Звичайно, візуально і на звук можна лише попередньо визначити проблему. Встановити точну причину поломки можна на спеціальному діагностичному стенді в одному з автосервісів компанії "Oiler", пропонує послуги з обслуговування та ремонту автомобілів у Києві.
Як правило, в обслуговування входить діагностика ходової частини, за результатами якої майстер автосервісу визначає необхідність регулювання або ремонту вийшли з ладу або некоректно працюючих вузлів, щоб виключити ймовірність ДТП. Наприклад, якщо потрібна заміна підшипника маточини, його відразу міняють, так як є ймовірність, що він не дотягне до наступного обслуговування і вийде з ладу під час руху автомобіля, а це може призвести до серйозних наслідків. При проведенні діагностики перевіряються:
За результатами діагностики виконують регулювання розвал-сходження, змінюють мастило ГУР і елементи підвіски, які не підлягають відновленню. Також перевіряють стан елементів гальмівної системи. При наявності критичного зносу фрикційного шару, потрібно замінити гальмівні колодки. Це далеко не повний перелік робіт, які виконуються при обслуговуванні ходової частини автомобіля.
Основна причина, чому комплектуючі ходової частини виходять з ладу раніше закінчення свого експлуатаційного терміну, полягає в постійній механічної навантаженні. Отже, для збільшення довговічності підвіски рекомендується об'їжджати дороги з поганим покриттям, так як кожне попадання колеса в яму на великій швидкості негативно позначається на всій підвісці. Не варто також забувати про корозійні процеси, які не тільки скорочують термін служби комплектуючих, але і перешкоджають їх безпечного демонтажу.
В автосервісах компанії "Oiler" для демонтажу заржавілих різьбових з'єднань в конструкції підвіски використовується краща автохімія у Києві. Обробка пошкодженого корозією ділянки спеціальними хімічними складами дозволяє демонтувати деталі не зірвавши різьблення. Дане рішення, в поєднанні з професіоналізмом працівників автосервісів, знижує собівартість обслуговування, так як проблема не погіршується, а вирішується з першого разу.
Новини партнерів
Новини