Боріс Джонсон - герой Facebook

Новий прем'єр-міністр Великої Британії став головним героєм рекламних роликів на Facebook

Сотні різноманітних рекламних роликів за участю Боріса Джонсона з’явилися у Facebook з моменту, коли він став новим прем'єр-міністром Великої Британії.

З рекламної бібліотеки Facebook видно, що консерватори розмістили безліч різних повідомлень.

Така практика не є незвичною, але помітити її стало набагато простіше за допомогою інструментів прозорості Facebook. Інші політичні партії, включаючи Лейбористську партію, також проводили подібні випробування в минулому.

"Зараз це надзвичайно популярно, особливо серед людей, які продають речі в Інтернеті", - розповів Роб Блекі, цифровий стратег, який працює з некомерційними організаціями та політичними партіями.


Розміщення кількох дещо різних рекламних оголошень може допомогти політичним партіям дізнатися, які повідомлення резонують у виборців, перш ніж витрачати більше грошей на просування найуспішніших оголошень.

Саме тому героєм найближчих рекламних роликів став Боріс Джонсон, який на цьому тижні став новим прем’єр-міністром Великої Британії і знаходиться в зеніті своєї популярності.

Як повідомляло видання "Коментарі", Facebook заплалтить рекордно великий штраф.