Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Австралійські регулятори планують запустити перший у світі офіс, присвячений вивченню алгоритмів, що використовуються технологічними гігантами, такими як Facebook та Google.
Ідея полягає в тому, щоб розкрити, як ці компанії поширюють рекламу для користувачів.
Нова установа, відгалуження Австралійської комісії з питань конкуренції та споживачів (ACCC), повинна виконати це завдання. Повідомлення надійшло лише через кілька днів після того, як влада США оголосила окремі плани щодо розслідування діяльності технологічних гігантів.
"Ці компанії є одними з найпотужніших і дорогих у світі", — сказав австралійський скарбник Джош Фріденберг. — "Їх потрібно притягувати до відповідальності, а їх діяльність повинна бути більш прозорою".
Він також заявив, що настав час, щоб люди зрозуміли, як працюють алгоритми технологічних гігантів. Зазвичай специфіка алгоритмів — обчислення, що використовуються комп'ютерами для прийняття рішень — є суворо прихованою комерційною таємницею.
Раніше дослідники стверджували, що алгоритми Google, наприклад, свідомо визначають пріоритетність своїх власних оголошень у результатах пошуку.
Зараз триває 12-тижневий консультаційний процес щодо пропозицій схвалити проект АССС, після якого уряд Австралії може прийняти рішення.
Голова ACCC Род Сімс заявив, що зараз регулятор проводить п'ять окремих розслідувань щодо Facebook та Google. Обидві фірми заявили про готовність співпрацювати з регуляторами.
Як повідомляло видання "Коментарі", Facebook розпочав власну компанію проти фейкових новин.
Новини партнерів
Новини