"Каннські леви-2019": 3 яскравих мобільних кейса від Burger King
Burger King був не тільки королем бургерів, але і королем креативу
Фахівці мобільного маркетингу Go Mobile зробили добірку кейсів з фестивалю креативності "Каннські леви", який відбувся в цьому році.
"На минулому фестивалі Burger King був не тільки королем бургерів, але і королем креативу: цілих три рекламні кампанії від мережі вогняного фастфуду удостоїлися нагород журі", - йдеться в повідомленні.
Burger King — The Whopper Detour
Нагорода: Grand Prix
Категорія: Activation by Location
У США ресторанів Mcdonald ' s в два рази більше, ніж ресторанів Burger King. Та й додаток основного конкурента користувалося більшою популярністю.
Burger King, опинившись в ролі наздоганяючого, довелося придумати привертає увагу ідею і дати користувачам вагомий привід для завантаження програми.
Ідея
Звичний стиль рекламних кампаній Burger King по всьому світу — провокація і тролінг конкурентів, перш за все — mcdonald's.
Рішення
Креативщики Burger King перетворили кількісну перевагу найбільшого конкурента в своє власне, — всі ресторани mcdonald's стали точками контакту Burger King.
Інструменти
Споживачам пропонувалося замовити Воппер всього за один цент через додаток Burger King, але тільки в межах 600 футів (близько 183 метрів) від ресторанів mcdonald's. Після оформлення замовлення через додаток забрати його можна було в найближчому Burger King.
Кампанія просувалася в Facebook, Twitter, YouTube, Instagram, а також через геоориентированные Foursquare і Waze. Додатково інтерес підігрівався партизанським зовнішнім освітленням та друкованою рекламою в New York Post.
Чому це спрацювало
Кампанія відмінно зіграла на цільову аудиторію — миллениалов і представників "покоління Z". Burger King вміло додав геймификацию до троллингу конкурента.
Результати
- 3,5 млрд показів;
- зростання згадок Burger King в Twitter на 818%;
- earned media — $40 млн;
- 1,5 млн завантажень додатків і перше місце в топі додатків App Store і Google Play;
- подвоєння продажів через додаток з показником ROI 37:1;
- поліпшення прогнозів зростання компанії: бази користувачів на 33% і доходів на $15 млн;
- найбільший піший трафік за останні чотири роки;
- потроєння продажів в період проведення кампанії;
- збільшення власного рекорду ефективності діджитал-кампанії в 40 разів.
Burger King — Burn that Ad
Нагорода: Silver Lions
Категорія: Technology
Бразильські фанати бургерів про програму Burger King небудь забували, або не знали про його існування зовсім, а маркетингові бюджети основного конкурента mcdonald's, в чотири рази перевищували витрати Burger King.
Ідея
Переконати любителів фастфуду переметнутися на бік Burger King, використовуючи для цього бренд конкурента. Як правило, з використанням технологій.
Рішення
Burger King додав в свій додаток AR. За допомогою доповненої реальності компанія перетворювала кожну рекламу mcdonald's в рекламу Burger King, використовуючи свою головну фішку в приготуванні бургерів — вогонь.
Інструменти
Burger King створив динамічну базу даних, за допомогою якої додаток распознавало будь-яку рекламу mcdonald's на будь-яких носіях і автоматично поджигало її. Нагородою за такий нереальний деструктив був купон на безкоштовний Воппер.
Чому це спрацювало
Склалися три компоненти: провокаційна механіка, паразитування на іншому відомому бренді і використання AR.
Результати
- 1 млн завантажень за місяць в регіоні;
- краще додаток App Store в категорії "Їжа та напої";
- збільшення продажів у додатку на 56,4%;
- 2,8 млн активних користувачів у додатку;
- акція зробила додаток Burger King самим скачуваним у світі;
- охоплення ЗМІ — 1 млрд показів;
- створення прилиплива асоціації, яка змушувала людей задумуватися про Burger King кожен раз, коли вони бачили рекламу mcdonald's.
Burger King — The Traffic Jam Whopper
Нагорода: Bronze Lion
Категорія: Activation by Location
Мехіко, столиці Мексики, сумно відома своїми нескінченними пробками, в яких люди проводять до п'яти годин.
Ідея
Доставка Вопперов голодним водіям прямо в пробку.
Рішення
Бренд використовував DOOH-рекламу, щоб розповісти водіям про можливість замовити їжу з доставкою в пробку. Заповітний бургер кур'єр привозив на мотоциклі.
Інструменти
Інтерактивні рекламні щити показували рекламу Burger King в пробках. На них показувалося очікуваний час "розсмоктування" пробки і персоналізовані апдейти про готовність замовлення і часу доставки.
Водіям в зоні доставки показувалися банери в додатку Waze і падали персоналізовані пуши c пропозицією замовити Воппер. В цілях безпеки була додана можливість голосового управління.
За допомогою Google Maps API відстежувати місце розташування водія і швидкість його руху: адреса доставки постійно змінювався. Найближчий ресторан вибирався автоматично в радіусі трьох кілометрів від водія.
Чому це спрацювало
Burger King перетворив вікно автомобіля у вікно видачі замовлення: доставка бургерів прямо в руки — що може бути краще? Як наслідок, водії економили час, з'їдаючи Вопперы прямо за кермом.
Результати
- збільшення кількості замовлень на 63%;
- зростання числа установок в день в 44 рази;
- головне фастфуд-додаток в Мексиці.
Раніше "Коментарі" повідомляли про те, що меморіальний музей у колишньому нацистському таборі смерті Дахау подав у суд на мережу закусочних Burger King за рекламу на своїй території.