Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Ідею отримувати енергію від шин обертових автомобільних коліс
вперше народилася ще в стінах
компанії Goodyear. Суть її наступна: за рахунок
особливої структури протектора теплова енергія в ньому перетвориться в
електричну.
Естафету
перехопила японська компанія Sumimoto спільно з Університетом Кансай, продемонструвавши свій оригінальний
варіант конструкції шини. Всередину неї вставляється невеликий блок для збору енергії, яку потім можна
використовувати для бортових пристроїв автомобіля.
Усередині блоку знаходяться два шари гуми, покритих
електродами і струмопровідними плівками. По мірі обертання
колеса в місці зіткнення з дорожнім покриттям відбувається деформація шини. У
цей момент утворюється статична електрика — фрикційний заряд.
Концепт шин Sumimoto передбачає збір цієї енергії, утвореної тертям в процесі руху. Пристрій перетворює її в електрику, яку можна, наприклад, використовувати для
підсвічування приладової панелі або роботи радіо.
Поки що не ясно, для чого буде використовуватися ця технологія, але в самій компанії розробку планують використовувати для живлення моніторів. Заручившись підтримкою Японського агентства з науки і технологій, Sumimoto планує продовжити розвиток даної інновації, сподіваючись, що в майбутньому їй буде знайдено широке застосування.
Як повідомляло видання "Коментарі", водії зможуть дивитися відео за кермом.
Новини партнерів
Новини