Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Facebook оприлюднив нові правила політичної реклами напередодні президентських виборів в США в наступному році на тлі побоювань, що платформа буде експлуатуватися. Політичні рекламодавці тепер повинні будуть підтвердити свою особистість, перш ніж отримати ярлик "підтверджена організація". Нові правила також поширюються на Instagram, що належить Facebook.
У компанії відзначають, що вже були інциденти, коли користувачі розміщували оманливу або неточну рекламу для впливу на виборців.
Платна реклама в Facebook стала популярним інструментом для політичних кампаній та інших організацій, націлених на виборців. Платформа раніше показала, що команда Трампа в 2016 році в період виборів витратила близько 70 млн доларів (57,3 млн фунтів) на рекламу.
Facebook впроваджує інструменти прозорості для кожної країни, з тих пір, як в повідомленнях стверджується, що російські агенти завантажили контент, щоб впливати на виборців під час президентських виборів 2016 року.
Нещодавно компанія заборонила випуск новин "Велика Епоха", пов'язаних з Фалуньгун, після того, як у повідомленні NBC News стверджувалося, що вона використовувала помилково позначені сторінки, щоб розповсюджувати рекламу про Трампа.
Як повідомляло видання "Коментарі", Facebook заблокував український патріотичний паблік.
Новини партнерів
Новини