Соціальна мережа Instagram обмежить рекламу косметики і засобів для схуднення
Обмеження деяких видів реклами пов'язане з побоюваннями щодо їх впливу на молодь
Соціальна мережа Instagram оголосила про введення більш суворих заходів щодо повідомлень, які стосуються продуктів для схуднення і косметичної хірургії. Деякі пости будуть приховані від осіб, віком до 18 років, а деякі, які в першу чергу рекламують "чудесні" продукти для схуднення, будуть видалені.
Це пов'язано зі зростаючими побоюваннями з приводу того, який вплив просування дієтичних продуктів може вплинути на молодих людей.
Актриса і активіст позитивності тіла Джаміла Джаміль сказала, що цей крок став "величезною перемогою" в боротьбі проти індустрії дієти і детоксикації.
Нереалістичні, часто абсурдні, рекламні акції "швидкого схуднення" будуть видалені, і молоді люди будуть обмежені в перегляді деяких постів, пов'язаних з дієтою та косметичною операцією, якщо вони закликають купувати певний продукт.
Зміни торкнуться і соціальної мережі Facebook, якій належить Instagram.
Емма Коллінз, менеджер по громадській політиці Instagram, заявила: "Ми хочемо, щоб Instagram був позитивним місцем для всіх, хто його використовує, і ця політика є частиною нашої постійної роботи по зниженню тиску, який можуть відчувати люди через соціальні мережі".
У лютому медичний директор Національної служби охорони здоров'я Англії Стівен Поуис закликав заборонити схвалені знаменитостями рекламні оголошення в соціальних мережах, що рекламують засоби для схуднення, заявивши, що ці продукти надають згубний вплив на фізичне та психічне здоров'я молодих людей.
Як повідомляло видання "Коментарі", офіс Зеленського завів сторінку в Instagram.