Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Особам, популярним в Instagram і Facebook, буде заборонено рекламувати брендований контент про вейпінг, тютюн і зброю. У середу компанія Facebook заявила, що такі продукти "давно" заборонені в її рекламній політиці, але вона почне застосовувати більш жорсткі правила заборони в "найближчі тижні".
Брендований контент, який рекламує алкоголь і дієтичні добавки, також потребує особливих обмежень, хоча Instagram не уточнив, яких вжиє заходів. У червні Instagram випустив рекламні оголошення, які дозволяють брендам перетворювати рекламні пости впливових компаній у рекламу, щоб вони могли охопити велику аудиторію. Коли реклама в брендовому контенті з'являється в стрічці або в історіях, вони схожі на звичайні оголошення, але користувачі бачать слова "платне партнерство" і назву бренду.
У середу компанія також заявила, що розширює пропоновані фірмові інструменти контенту. Дане розширення — це можливість для Instagram підключитися до зростаючої індустрії впливового маркетингу, яка вибухнула на його платформі. Instagram не має партнерських стосунків з впливовими особами і брендами, але соціальна мережа дійсно заробляє на рекламі з брендованим контентом.
Facebook "Brands Collabs Manager — інструмент, раніше доступний тільки творцям Facebook, — тепер відкрито для обраної групи впливових осіб Instagram. Вони зможуть обмінюватися показниками з брендами і знаходити компанії для роботи. Це також є частиною зусиль щодо пом'якшення деяких побоювань серед впливових осіб щодо тесту Instagram на приховання лайків.
Як повідомляло видання "Коментарі", Instagram дасть можливість додавати кілька фотографій.
Новини партнерів
Новини