Рубрики
МЕНЮ
Ростопира Наталья
Відомий виробник спортивних напоїв Fitaid запустив у соцмережі Instagram незвичайний коала-челендж, щоб допомогти постраждалим під час пожеж тваринам Австралії. Американська компанія обіцяє пожертвувати 5 відсотків від продажу напою Fitaid Zero. Крім того, Fitaid пообіцяли, що кожен, хто розмістить у своєму обліковому записі відео з хештегами #KoalaChallenge і #FITAID, отримає на карту по 5 доларів.
Зі слів призвідників коала-челленджу, користувачам мережі потрібно зобразити розслаблену коалу, що висить на дереві. Проте це не так вже й просто, як може здатися на перший погляд, зазначають менеджери компанії. Учасникам челленджу потрібно лягти на спортивну лавку, охопити її руками і ногами, а після пролізти під нею, при цьому не торкаючись тілом до підлоги. До речі, деякі учасники вже спробували зобразити розслаблену коалу, але виходить далеко не у всіх.
Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що інтернет-сервіс потокового аудіо Spotify створив плейлист і подкаст для домашніх вихованців. Таким чином, творці стрімінгового онлайн-майданчику подбали про собак, яких господарі часто залишають вдома самих.
Новини партнерів
Новини