Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Продюсер гри Dying Light 2 Тімон Смектала розповів про її геймплей, варіативності та підтримку.
За словами Смектали, в Dying Light 2 розробники компанії Techland з нуля переробили паркур. По-перше, девелопери змінили движок, позбувшись старих обмежень. По-друге, розробники захотіли збільшити кількість рухів і тепер їх стало в два рази більше. Притому управління залишилося простим, але геймери, які захочуть стати фахівцями в паркурі", зможу вивчити нові прийоми і пересуватися швидше.
Смектала підкреслив, що почати гру буде просто, але якщо гравець захоче стати професіоналом — йому доведеться попітніти.
Сюжетна кампанія Dying Light 2 проходиться за 15-20 годин, залежно від стилю гри. За словами розробника, між умовною точкою, А і Б будуть додаткові квести, активності і так далі. У підсумку контенту набралося на сотню годин гри. До того ж розробники задумали нелінійне оповідання з різними кінцівками.
Разом з цим проходження кожного гравця буде відрізнятися, адже в грі тільки 20% обов'язкових елементів. Решта механіки, на кшталт зіль, які збільшують потужність персонажа, можуть залишитися непоміченими.
Що стосується підтримки після релізу, то розробники підуть по шляху першої Dying Light. Оригінальна гра підтримувалася чотири роки і на продовження чекає та сама доля.
"Ми знаємо, що багато фанатів будуть чекати DLC, оновлень, додаткових речей, до яких вони можуть докласти свої руки. І ми обіцяємо доставити їм це", — сказав Тимон.
Як повідомляло видання "Коментарі", студія Respawn представила гру-шутер Medal of Honor: Above and Beyond.
Новини партнерів
Новини