Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Розробники гри The Last of Us: Part 2 ще на початку осені попередили, що з самого початку гра не буде мати мультиплєєрного режиму. Тим не менш, від мережевого режиму
студія не відмовилася. Найближчим часом компанія Naughty Dog поповнить команду розробників фахівцями з онлайну.
Провідний дизайнер студії Вініт Агарва виставив вакансію для програміста онлайн-систем на своїй сторінці в Twitter. Розробник також повідомив, що у команди амбітні плани, тому вони потребують допомоги для реалізації ідей. Обов'язками нового члена команди буде розробка серверних технологій, мережевого ядра ігри, організація матчів, створення сховища даних гравців і багато чого іншого. Перевагою для майбутнього співробітника стане любов до онлайн-ігор.
Все йде до того, що гра The Last of Us: Part 2 таки отримає мультиплеєрний режим. Але, цілком можливо, не в звичному для геймерів вигляді. Ще у вересні розробники написали, що геймери "пожнуть плоди мережевих амбіцій команди", тільки не як частину самої гри. Можливо, онлайн-режим вийде у вигляді окремого проекту або скачуваного доповнення вже після офіційного релізу. Мережевий компонент The Last of Us: Part 2 займав би частину простору, якого і без того мало, тому розробники і написали, що мультиплеєр не буде частиною гри.
Нагадаємо, що в оригінальній The Last of Us гравці можуть змагатися в режимі "Протистояння". Учасники вибирали сторону "Мисливців" або "Цикад", і намагалися протриматися 12 раундів, збираючи ресурси. Головна мета — вижити і знищити ворожу фракцію. Головний акцент робився на командну роботу.
Як повідомляло видання "Коментарі", спливли нові подробиці оновлень гри PUBG.
Новини партнерів
Новини