Компанія Ubisoft розповіла про головні особливості нової Assassin's Creed
Assassin's Creed Valhalla отримає нову систему прогресії, яка поліпшить можливості прихованого проходження гри
Раніше компанія Ubisoft вже анонсувала гру Assassin's Creed Valhalla, повідомивши перші подробиці про геймплей і сюжет. У інтерв'ю порталу Game Informer креативний директор проекту Ашраф Ізмаїл пролив більше світла на систему прогресії.
Як розповів розробник, в Valhalla на першому місці стоїть сила, а не цифри. Також більше ролі гратимуть розблоковані вміння та екіпірування. "Частиною нашого нового погляду на елементи RPG і прогресію, я б сказав, став акцент не стільки на рівнях, скільки на відчутті сили. Ваша сила ґрунтується на отриманих навичках. Ось як ми дивимося на цей механізм у світі, де на перше місце виходять ваші здібності і те, що ви можете зробити", — повідомив Ізмаїл.
В попередній частині серії Assassin's Creed: Odyssey система прогресії заважала класичному прихованому проходженню. Щоб безшумно ліквідувати супротивників, геймерам доводилося підніматися навіть вище їх рівня, щоб наносити достатньо шкоди. Схоже, в Valhalla такої проблеми вже не буде. Креативний директор додав, що у персонажа залишиться звичний рейтинг сили, але він буде грати менше ролі, ніж у Odyssey.
Ubisoft анонсувала дату виходу Assassin's Creed Rogue.