Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Південнокорейська телекомунікаційна компанія KT запустила сервісних роботів в готелі в Сеулі, які можуть доставляти товари в номери. Робота-перевізника, який отримав назву N bot, постояльці можуть викликати у свої номери в Novotel Ambassador Seoul Dongdaemun Hotels & Residence.
Вони можуть використовувати голосову команду, або торкнутися відповідної кнопки виклику, щоб скласти список товарів, які їм потрібні, наприклад, рушник або вода у пляшках. N bot візьме запитуваний товар і самостійно підніметься на ліфті, щоб доставити його гостям. Робот може зробити це, підключившись до ліфтів по бездротовій мережі, використовуючи тривимірне просторове картування і технології автономного водіння, розроблені KT, повідомляє компанія.
В даний час послуга доступна в сотні номерів готелю Novotel, але оператор заявив, що буде розширювати цю діяльність у майбутньому. N bot також буде працювати в готелі на Різдво, щоб вручити спеціальні подарунки гостям, розповів розробник. KT сподівається, що роботи дозволять персоналу готелю краще керувати ресурсами для поліпшення якості обслуговування клієнтів.
Компанія Novotel також надає послуги штучного інтелекту в своєму готелі, що дозволяє гостям отримувати доступ до послуг і контролювати налаштування свого номера. Він підтримує англійську, китайську та японську мови.
Як повідомляло видання "Коментарі", в Токіо роботи на швидкість розвішували білизну.
Новини партнерів
Новини