Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Для наступного покоління комерційних надзвукових польотів Lockheed Martin і NASA витратили останні пару років на розробку експериментального літака X-59 QueSST, який, як очікується, здійснить свій перший політ у 2021 році або на початку 2022 року. З крейсерською швидкістю, яка перевищує Mach 1 NASA прагне мінімізувати шум польоту, викликаний подоланням звукового бар'єру, і нещодавно розгорнуло масив мікрофонів довжиною 50 км в пустелі Мохаве в Каліфорнії, щоб забезпечити майбутні випробування: перевірити здатність X-59 знизити звуковий удар до "тихого удару".
NASA хоче забезпечити більш швидку доставку комерційних вантажних і пасажирських авіаперевезень. Для цього агентству необхідно переконати Федеральне авіаційне управління у тому, що тихі надзвукові польоти є можливими, з тим щоб управління могло виробити нові надійні правила для надзвукових польотів над землею.
У рамках серії польотів "Визначення килимів у вимірах цілісності", або CarpetDIEM, в рамках проекту NASA, космічне агентство буде акустично підтверджувати експериментальний надзвуковий літак, після чого воно планує в кінцевому підсумку політати на X-59 над обраними териториями в США.
"X-59 спроектований так, щоб мати тихі звукові удари, які не будуть заважати людям, але спочатку нам потрібно вийти і довести це", — сказав Ед Херінг, головний дослідник NASA в CarpetDIEM, який провів 25 років, досліджуючи звукові удари.
На "килимі" довжиною 50 км в пустелі Мохаве, де можна повністю записати тихі звукові удари Х-59, NASA розгорнула масив мікрофонів, здатних захоплювати до 50 000 зразків звукових даних в секунду.
Як повідомляло видання "Коментарі", експертні групи космічних агентств NASA і ESA обговорять технологію захисту від астероїдів.
Новини партнерів
Новини