Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Найбільший у світі повністю електричний пором E-ferry Ellen здійснив свою першу комерційну поїздку, з'єднавши порти Себі і Фінсхав на островах Аеро і Алс на півдні Данії.
Здатний нести приблизно 30 транспортних засобів і 200 пасажирів, корабель був приведений в дію системою батареї на 4.3 Мвтг, наданої Leclanché SA.
Очікується, що E-ferry Ellen, односторонній, прохідний пасажирський пором Ro-Ro з однієї безперервної головною палубою для причепів легкових автомобілів, як очікується, почне функціонувати протягом кількох тижнів. Електронний парою є частиною проекту датської Natura, метою якого є забезпечення екологічно чистого транспорту для місцевих жителів. Цей проект був початий в 2015 році і фінансувався Європейським Союзом в рамках програми Horizon 2020 та інновацій.
Акумуляторна система, що поставляється Leclanché, використовує високоенергетичні літій-іонні елементи G-NMC з унікальними функціями безпеки, включаючи двоклітинний ламінований дизайн і керамічні сепаратори.
Компанія Leclanché спеціально розробляє і проектує схвалені і сертифіковані морські стелажні системи (MRS) класу Class, в тому числі системи запобігання і гасіння пожеж.
Проект отримав Сертифікат про затвердження типу DNV-GL та Сертифікат продукту DNV-GL.
Швейцарська компанія розробляє і виробляє власні графіт / NMC (нікель-марганцевий кобальт-оксид літію) та LTO (титанат-оксид літію). Паралельні і резервні системи батарей і трансмісії роблять E-ferry безпечним і надійним судном.
Як повідомляє видання "Коментарі", в Копенгагені побудували енергоефективні будинки з відходних матеріалів.
Новини партнерів
Новини