Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
2 вересня Федеральні залізниці Австрії (ÖBB) почали випробування прототипу еко-поїзда Cityjet, першого в країні гібридного пасажирського поїзда. Він здатний працювати як від дротів, так і від акумулятора. Рейковий транспортний засіб створено на основі колекції поїздів Desiro, розробленої компанією Siemens Mobility.
Протягом вересня еко-поїзд Cityjet буде випробуваний на чотирьох регіональних і в основному не електрифікованих маршрутах у Нижній Австрії. До 13 вересня він буде обслуговувати лінію Сант-Пельтен — Ріг (Камптальбан). У період з 16 по 20 вересня еко-поїзд Cityjet буде використовуватись на маршрутах Сант-Пельтен — Хайнфельд і Сант-Пельтен — Кремс (Traisentalbahn & Kremser Bahn). Потім з 23 по 27 вересня автомобіль буде курсувати між Пехларном і Шайббсом (Эрлауфтальбан).
Cityjet — це торгова марка поїздів Desiro ML виробництва компанії Siemens. Вони курсують по маршрутах швидкісної залізниці у Відні і на регіональних лініях навколо Австрії з 2015 року. Еко-поїзд Cityjet був переобладнаний з модифікованого багатоцільового електричного Desiro ML. Акумуляторна система була встановлена на даху поїзда. Він заряджається на електрифікованих ділянках.
У 2010 році ÖBB підписав рамкову угоду з Siemens Mobility на поставку до 200 одиниць Desiro ML. Після додаткового замовлення на 24 машини, озвученого в березні цього року, кількість Desiro ML, придбаного ÖBB, збільшилася до 189 одиниць. Поїзди Cityjet поставляються в двох складах: транспортні засоби з 259 місцями і чотирма в'їздами обслуговують регіональні лінії, в той час як транспортні засоби з 244 місцями і шістьма в'їздами курсують по маршрутах швидкісної залізниці, в основному у Відні та його околицях.
Як повідомляло видання "Коментарі", в Іспанії побудують "розумний" місто нового покоління.
Новини партнерів
Новини