Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Hyundai Motor Group розробила новий Vest EXoskeleton (VEX), носимий робот, створений для допомоги промисловим працівникам, які протягом довгого часу піднімають і переміщають важкі вантажі.
VEX підвищує продуктивність і знижує стомлюваність промислових робітників, імітуючи рух людських суглобів для підвищення підтримки навантаження і мобільності. Носиться жилет з поліцентричною віссю — що поєднує в собі безліч точок повороту з багатоланковою м'язовою допомогою — функціонує, усуваючи необхідність у батареї.
При вазі 2,5 кг VEX важить на 22-42% менше, ніж конкуруючі продукти, і його носять як рюкзак. Користувач кладе руки через погони жилета, потім застібає пряжки на грудях і на талії. Задня частина може регулюватися по довжині до 18 см, щоб відповідати різним розмірам тіла, в той час як ступінь допомоги силою можна регулювати за шістьма рівнями — до 5,5 кгс.
"VEX забезпечує робітникам більшу навантажувальну підтримку, мобільність і адаптивність при роботі в умовах підвищеного навантаження", — заявив Донг Джин Хюн, керівник групи робототехніки Hyundai Motor Group. "Робітники також оцінять, наскільки легко носити VEX і працювати з ним".
Нещодавно розроблений VEX орієнтований на працівників виробничої лінії, чия робота в основному пов'язана з верхніми частинами, наприклад, робота з болтами в нижній частині транспортних засобів, установка гальмівних трубок і установка вихлопних газів. Розробка VEX включала пілотну програму на двох заводах Hyundai Motor Group в США. Випробування були дуже успішними в плані допомоги працівникам та підвищення продуктивності, і обидва заводи включили системи VEX в свої виробничі лінії.
Група розглядає можливість впровадження VEX на заводах по всьому світу. Очікується, що Hyundai Rotem почне комерційне виробництво в грудні, і його вартість буде на 30% нижчою, ніж у існуючих продуктів, які зазвичай коштують близько 5000 доларів.
Як повідомляло видання "Коментарі", компанія Hyundai представила прототип власного електросамоката.
Новини партнерів
Новини