Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Німецький автовиробник Audi представив електропозашляховик моделі AI: Trail.
Audi AI: Trail поєднує в собі переваги автономного управління і позашляхових їздових характеристик. Замість моніторів, на які передається зображення з відеокамер, у концепті використані прозорі панелі з великим оглядом навколишнього оточення.
Наголошується, що при довжині 4,15 метра автомобіль можна віднести до легких кросоверів, однак висота 1,67 метра і 22-дюймові колеса з 850-міліметровими шинами вже зараховують його до позашляховиків. Кліренс 34 см, а глибина броду — півметра.
"Завдяки цим легковагим матеріалам масу позашляховика вдалося обмежити 1750 кг, і це незважаючи на важку батарею. У просторому багатокутному напівпрозорому салоні може розміститися чотири пасажири. Злам у бокових вікнах забезпечує додаткове місце для ліктів. Селектора трансмісії немає — тільки рульовий штурвал", — йдеться в повідомленні.
Замість традиційних ламп ближнього та дальнього світла Audi AI: Trail оснащується п'ятьма дронами з електричним приводом і вбудованими матричними світлодіодами. Дрони летять перед машиною і освітлюють дорогу. Вони можуть приземлитися на багажник або дах машини і заряджатися за допомогою індукції. Камери передають відео через WLAN на дисплей водія.
Четвертий рівень автономності дозволяє концепту Audi практично самостійно рухатися облаштованими дорогами, але при з'їзді на бездоріжжя і тим більше в чисте поле водій бере на себе штурвал і педалі, хоча системи допомагають при русі по схилах і інших складних місцях.
Виробник обіцяє, що запасу ходу навіть в таких умовах руху вистачить на 250 кілометрів, а рівними дорогами — на 400-500 кілометрів. Максимальна швидкість обмежена 130 км / год. Сумарна потужність силової установки складає 435 к. с.
Як повідомляє видання "Коментарі", китайці представили электрокроссовер Aion LX.
Новини партнерів
Новини