Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Починаючи з сьогоднішнього дня, кілька брендів, які продають свої продукти безпосередньо в Instagram, зможуть додати нову функцію доповненої реальності на сторінці продукту. Спочатку нова функція AR буде обмежена косметикою (Mac і Nars є ранніми партнерами) та брендами окулярів (Warby Parker і Ray-Ban), але Instagram планує зробити її доступною для більшої кількості продуктів з плином часу.
Ідея полягає в тому, щоб використовувати доповнену реальність, щоб допомогти покупцям в Instagram переглянути, як насправді виглядають певні типи продуктів. Основною технологією є та ж платформа Spark AR, яка підтримує більшу частину ефектів камери Instagram і реклами доповненої реальності Facebook.
Є кілька способів, якими користувачі Instagram можуть зіткнутися з новою функцією покупок. По-перше, при перевірці конкретних продуктів марки позначені в пості. У користувачів буде можливість випробувати продукт за допомогою фільтра доповненої реальності, перш ніж додати його в кошик.
Але Instagram також сподівається, що користувачі будуть натхненні, щоб поділитися цим досвідом AR в Stories, який також буде посилатися на оригінальний продукт. Таким чином, бренди зможуть вловити той же тип вірусності, що і своєчасний фільтр селфі.
Для Instagram, який вперше представив функцію перевірки в додатку ще в березні, це чергова ознака того, що сервіс заглиблюється в електронну комерцію. Додаючи свої власні функції покупок і дозволяючи користувачам взаємодіяти з продуктами, Instagram буде ще більше залучати їх увагу і навіть гаманець.
Як повідомляло видання "Коментарі", Instagram вводить функцію, яка буде допомагати боротися з залякуванням у мережі.
Новини партнерів
Новини