Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Компанія Microsoft використовує штучний інтелект і машинне навчання, щоб дозволити гравцям Xbox фільтрувати текстові повідомлення, як вони бачать в текстових повідомленнях. Він вводить фільтри, які дозволяють гравцям вибирати словниковий запас, який вони бачать в повідомленнях від друзів і суперників. Спочатку фільтри охоплюють тільки текст, але в кінцевому підсумку будуть застосовуватися і до голосовому чату.
У своєму блозі Microsoft повідомила, що фільтри будуть випробувані тестерами Xbox в жовтні, а потім поширені серед всіх користувачів її консолі в кінці року.
За повідомленнями компанії, гравці зможуть вирішити, який рівень фільтрації вони хочуть застосувати до своїх взаємодій з друзями або суперниками, з якими вони спілкуються під час гри. Microsoft представила чотири рівня фільтрів — дружній, середній, зрілий і нефільтрований. На відфільтрованих повідомленнях з'явиться попередження "потенційно образливе приховане повідомлення".
Система фільтрації повинна розглядатися як доповнення до існуючих стандартів компанії Microsoft, які заохочують хорошу поведінку під час ігор. Ця система може увійти в систему репутації гравців Xbox, де поганий рейтинг може призвести до бану гравців.
Дослідження показали, що проблема образ і переслідувань широко поширена серед геймерів. Дослідження Антидифамаційної ліги, опубліковане в кінці липня, показало, що 74% онлайн-гравців заявили, що вони піддавалися переслідуванням в тій чи іншій формі.
Більше половини респондентів у дослідженні ADL заявили, що зловживання були засновані на "раси, релігії, здібностях, статі, гендерній ідентичності, сексуальній орієнтації або етнічній приналежності".
Як повідомляло видання "Коментарі", штучний інтелект допоможе виявити аневризми мозку.
Новини партнерів
Новини