Facebook запускає новий логотип компанії
Новий бренд був розроблений для ясності та щоб використовувати власну типографіку та капіталізацію для створення візуального розрізнення між компанією та додатком
Facebook Inc в понеділок, 4 листопада, оприлюднила новий логотип для компанії, щоб відрізнити його від своїх додатків. Про це повідомляється на офіціальній сторінці компанії.
Компанія з соціальних медіа заявила, що почне використовувати новий бренд у межах своїх товарів та маркетингових матеріалів, а також оновить веб-сайт Facebook for Business протягом найближчих тижнів.
"Сьогодні ми оновлюємо брендування нашої компанії, щоб зрозуміти продукти, які надходять з Facebook. Ми представляємо новий логотип компанії та надалі відрізняємо компанію Facebook від програми Facebook, яка збереже власний брендинг"- зазначили в компанії Facebook.
Також у компанії зазначили, що новий брендинг був розроблений для ясності та щоб використовувати власну типографіку та капіталізацію для створення візуального розрізнення між компанією та додатком.
У червні компанія почала включати "від Facebook" до своїх додатків, що включають Messenger, Instagram та WhatsApp.
Як раніше повідомляло видання "Коментарі", у Google закликають користувачів оновити свої браузери: виявлена нова загроза.