Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
На новому онлайн-сервісі Disney+ були помічені технічні проблеми в перший же день його роботи. Багато користувачів соціальних мереж повідомили про проблеми з доступом до сервісу. Деякі з них поділилися скріншотами повідомлень про помилки.
Онлайн-сервіс Disney+ пропонує каталог фільмів Disney разом з ексклюзивним контентом, таким як нова серія Star Wars The Mandalorian. Компанія Disney вже повідомила на своїй сторінці в Twitter, що попит "перевищив найвищі очікування". Disney+ ще не пропонується в усьому світі, але в першу чергу впроваджується в США, Канаді та Нідерландах.
Детектор збою з трекера Glitch зареєстрував близько 8300 скарг на Disney за 15-хвилинний період, що починається о 14:00 за Гринвічем (09:00 EST). Disney запевнила, що буде працювати настільки швидко, наскільки це можливо, щоб усунути проблему.
Очікується, що платформа Disney буде гідним конкурентом для інших великих служб потокової передачі фільмів і телепередач, на зразок Netflix і Amazon Prime.
За оцінками Disney, для того, щоб її онлайн-сервіс став гідним конкурентом, потрібно залучити щонайменше 60 мільйонів передплатників. Тоді він стане в один ряд з Netflix.
Як повідомляло видання "Коментарі", Disney оголосила про перезапуск "Міцного горішка".
Новини партнерів
Новини