Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Компанія Facebook придбала іспанську компанію хмарних ігор PlayGiga, яка раніше пропонувала свої послуги в Італії, Аргентині, Чилі та Іспанії. Facebook підтвердив CNBC цю покупку після повідомлення минулого тижня від Cinco Dias. У ньому стверджувалося, що угода була неминучою і була оцінена в 70 мільйонів євро (близько 78 мільйонів доларів).
У повідомленні на Twitter, яке підтверджує цю новину, Facebook Gaming заявив: "Ми раді вітати @PlayGigaOficial в команді Facebook Gaming. Ми поки що відмовляємося від подальших коментарів". У повідомленні на веб-сайті PlayGiga йдеться, що команда "переходить до чогось нового", але підтверджується, що вона продовжить роботу над хмарними іграми.
Придбання Facebook відбувається на фоні зростання ринку хмарних ігор завдяки появі нових великих гравців. Минулого місяця Google запустив свій сервіс Stadia, в той час як Microsoft анонсує власну платформу xCloud напередодні офіційного запуску в 2020 році. Між тим, Sony вже кілька років випускає власний сервіс "хмарних" ігор PlayStation Now, але нещодавно він припинив роботу.
Порівняно з цими гігантами, PlayGiga — набагато менша компанія з хмарним ігор, але до придбання вона планувала розширюватися. На додаток до своїх існуючим чотирьох ринків, Variety зазначає, що раніше планувала запуск на Близькому Сході і досліджувала пропозицію своєї 300-сильної бібліотеки ігор у Швеції, Австрії, Нідерландах і Гватемалі. Немає жодних гарантій, що Facebook буде використовувати це придбання для запуску власного сервісу хмарних ігор, але відносини PlayGiga з видавцями і технологія потокової передачі зроблять це набагато простіше.
Як повідомляло видання "Коментарі", італійський суд зобов'язав Facebook розблокувати сторінку праворадикальної партії.
Новини партнерів
Новини