Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Агентство з питань конкуренції Франції оштрафувало Google на 150 мільйонів євро за зловживання домінуючим становищем на ринку реклами, пов'язаної з пошуком в Інтернеті. Про це регулюючі органи повідомили в п'ятницю.
Урядовий орган, вперше застосувавши санкції проти американського гіганта, також доручив Google уточнити правила роботи своєї рекламної платформи Google Ads і процедури призупинення акаунтів деяких рекламодавців. Цей крок став третім за величиною покаранням, коли-небудь винесеним владою за зловживання домінуючим становищем на ринку. Про це на прес-конференції повідомила керівник Агентства з питань конкуренції Ізабель де Сільва.
За її словами, Google займає "надзвичайно домінуюче становище" в пошуковій рекламі з часткою ринку від 90 до 100 відсотків, а "коли ви володієте великою владою, ви також маєте великі обов'язки". Вона також повідомила, що влада не сперечається з тим, що Google встановлює правила доступу до своїм пошуковим рекламних сервісів, але ці правила повинні бути ясними". Google не може бути дозволено застосовувати правила "помилковим чином". На думку антимонопольного органу, невизначеність щодо правил для рекламодавців може перешкоджати розробці інноваційних проектів".
У Google є два місяці, щоб підготувати детальний пропозицію про заходи і процедури, які вона має намір запровадити, щоб привести свою практику у відповідність до вимог регуляторів. Компанії вже було наказано виплатити 945 мільйонів євро у Франції в цьому році для врегулювання давнього податкового спору у французьких судах.
Як повідомляло видання "Коментарі", Google придбала студію для розробки ексклюзивних ігор.
Новини партнерів
Новини