Рубрики
МЕНЮ
Олеся Солдатенко
Розробники антивіруса Avast продавали призначені для користувача дані компаніям-гігантам на зразок Google, Home Depot, Microsoft і Pepsi. Про це свідчать спільні дослідження, проведені Motherboard і PCMag, повідомляє Vice.
Повідомляється, що покупцям надавали дані про кожний пошук та клік, кожну покупку на сайті. Зібрані антивірусом Avast дані продавала дочірня компанія Jumpshot. Інформацію купували за мільйони доларів. Так, в 2019 році фірма Omnicom заплатила $ 2 млн 75 тисяч. Вартість доступу до цих даних на 2020 і 2021 роки склала, відповідно, $ 2,225 млн і $ 2,275 млн.
У Avast стверджують, що антивірус має більш 435 млн активних користувачів на місяць, а Jumpshot збирає дані про веб-активності з більш ніж 100 млн пристроїв по всьому світу.
Як раніше повідомляло видання "Коментарі", хакери зламали акаунти футбольних команд і залишили уїдливе послання. Хакери зламали акаунти більше десятка команд Національної футбольної ліги США в соціальних мережах. Серед цих команд були "Сан-Франциско 49ers" і "Канзас-Сіті", які будуть змагатися в Суперкубку 2 лютого.
Хакерська група OurMine взяла на себе відповідальність за атаку. Вона заявила, що повинна показати, що інтернет-безпека "все ще низька" і повинна бути поліпшена.
Новини партнерів
Новини