Великий успіх: глядачі високо оцінили потоковий сервіс Disney

Масштаби підписки на потоковий сервіс Disney становить вже 28,6 мільйона чоловік

Підписка на новий потоковий сервіс Disney перевершила всі очікування, оскільки глядачі реагують на пропозицію "Зоряних воєн", мультфільмів та інших класичних творів. Компанія Walt Disney заявила, що приблизно 28,6 мільйона чоловік підписалися на Disney починаючи з листопада.

Відеосервіс, вартість якого становить 6,99 дол. США в місяць, є відповіддю Disney на зростаючу конкуренцію з боку Netflix. Керівник Disney Боб Айгер назвав запуск "надзвичайно успішним". У Disney зараз майже стільки ж передплатників, скільки у більш раннього сервісу потокової передачі Hulu, який був заснований в 2007 році і пропонує передплатникам передачі з американського телебачення. Disney також попередив інвесторів, що його операційний прибуток у наступному кварталі може скласти близько 300 мільйонів доларів через закриття парків компанії в Шанхаї і Гонконзі через коронавіруса.

У 2017 році компанія Disney оголосила, що створить власний потоковий сервіс, спрямований на боротьбу зі зменшенням аудиторії для її традиційного бізнесу, коли глядачі масово переходять в онлайн. Незабаром після цього компанія оголосила про укладення угоди щодо купівлі більшої частини розважальної імперії 21-го століття Fox Руперта Мердока, оскільки вона збиралася збільшити свій каталог для ефективної конкуренції.

Як повідомляло видання "Коментарі", Disney встановила новий історичний рекорд.