20-річна дочка Джонні Деппа знялась у міні-фільмі Chanel

Різдвяна реклама створює відчуття радості та чарівництва

Незважаючи на те, що до Нового року ще два місяці, французька компанія Chanel вирішила подарувати всім святковий настрій і натякнула, який подарунок підійде вашим рідним і близьким.

Головною героїнею міні-фільму стала 20-річна Лілі-Роуз Депп, яка є обличчям рекламної кампанії аромату Chanel N°5 L'eau. У відеоролику модель сидить на величезній пляшці парфуму і дивиться на снігову кулю з флаконом №5 L'eau і логотипом французького дому всередині. Натхненням для образу зірки став стиль 1940-х років.

Міні-фільм присвятили святковому сезону, який вже на підході. Атмосфера ролика вийшла дуже чарівною, наповненою радістю і передчуттям дива.

Сама Лілі-Роуз Депп зізналася, що такий милий образ дозволив їй подумки повернутися в дитинство і нагадав про різдвяний ранок.

знялася у відвертій рекламі парфумів Mon Guerlain.

Раніше видання "Коментарі" повідомляло, що французька компанія Louis Vuitton веде переговори про купівлю американського бренду Tiffany.