H&M представив новий різдвяний кампейн

У сюжеті нового кампейна представлені новорічні образи

Днями всесвітньовідомий виробник одягу і косметики H&M презентував нову рекламну кампанію. Відомо, що кампейн шведського бренду приурочений до зимового сезону. Так, нова колекція включає в себе одяг з різдвяними образами і сюжетами, які можна вдягнути не тільки на свято, але і в повсякденному житті. Героями святкової реклами стали: шеф-кухар Маркус Самуельсон з дружиною, сім'я футболіста Рахіма Стерлінга, а також моделі Ханна Фергюсон і Андреа Дьякону.

Дизайнери H&M наповнили урочистим настроєм в'язані сукні, картаті костюми, шуби з штучного хутра, тематичні светри і світшоти.

в переддень зимових свят дизайнери мас-маркет брендів ламають голову, щоб придумати оригінальні речі з принтом на новорічну тематику. Представники багатонаціональної корпорації комп'ютерних технологій Microsoft також не залишилися осторонь. Відомо, що корпорація випустила 250 светрів у новорічній тематиці, однак всі вони не на продаж.