Рубрики
МЕНЮ
Светлана Шкурупий
Якщо ваш запас настільних ігор на карантин вже пішов по десятому колу, модні бренди Dior і Gucci поспішають урізноманітнити дозвілля.
На сайті компанії Dior можна безкоштовно завантажити меморі-гру. Вона складається з 51 пари карток з фотографіями Бріджит Нідермайєр, яка часто співпрацює з брендом і знімає кампанії для нього. На картках зображена впізнавана атрибутика, з якої протягом довгих років асоціюється бренд.
"У ці непрості часи будинок Dior пропонує новий спосіб помріяти і розважитися за допомогою унікальної гри на запам'ятовування, створеної за фотографіями Бріджит Нідермайєр", — повідомляється на сайті бренду.
Ігрові картки можна завантажити на сайті модного будинку і роздрукувати, після чого склеїти їх з "сорочкою". Правила прості: картки розкладають "сорочкою" догори, кожен гравець по черзі розкриває одночасно два зображення і, якщо зображення збігаються, забирає собі пару. Виграє той, хто збере більше пар.
До речі, не тільки Dior подбав про дозвіллі людей. Модний дім Gucci також приєднався до розваг цінителів бренду на карантині. Дизайнери спільно з художницею Юко Хігучі випустили книгу-розмальовку з незвичайними героями-звірятами в модних речах бренду. У книзі є завдання з пошуку речей на зображенні, порівнянні двох картинок і так далі. А на деяких сторінках автори залишили простір для творчості — їх можна розмалювати. Книжку можна безкоштовно завантажити на сайті Gucci.
Новини партнерів
Новини