Головна Новини Дозвілля психологія Як навчитися стримувати негативні емоції на роботі
commentss НОВИНИ Всі новини

Як навчитися стримувати негативні емоції на роботі

Причина негативних емоцій — внутрішнє напруження

9 жовтня 2019, 19:35 comments6067
Поділіться публікацією:
Як навчитися стримувати негативні емоції на роботі

Нездатність контролювати свої емоції на роботі, не кращим чином позначається на наших взаєминах з колегами. Якщо ви хочете навчитися контролювати свій гнів, роздратування та інші негативні почуття, то рекомендуємо вам скористатися деякими нескладними порадами.

Нові сенси. Якщо робочі конфлікти і напружена атмосфера в офісі тільки посилюється, потрібно подивитися на свою роботу з іншого боку та знайти нові позитивні сенси. Наприклад, звернути увагу на бонуси, які ви отримуєте (хороший колектив, повага з боку начальства та ін). Потрібно подумати, які корисні навички дає ваша робота, наприклад, поїздки за кордон, нові знайомства, відвідування культурних заходів і т. д. Коротше кажучи, постарайтеся знайти в своїй роботі більше позитивних моментів і зосередьтеся на них.

Інші звички. Якщо робота приносить тільки негативні емоції, необхідно терміново щось змінювати. У першу чергу, зверніть увагу на робочі звички, які заважають вам зосередитися на важливих процесах. Наприклад, якщо ви працювали в постійному хаосі, розвивайте навички тайм-менеджменту. Якщо ви приходите раніше всіх і йдете пізніше за інших, тому що не встигаєте вкластися в графік робочого дня, потрібно обговорити своє навантаження з начальством і навчитися говорити "ні" проханням колег. Крім цього, протягом дня робіть невеликі перерви на роботі, 15 хвилинна прогулянка на свіжому повітрі здатна зняти напругу і стрес.

"Дресирування" емоцій. Щоб навчитися керувати своїми негативними емоціями, необхідно визначити ситуації, в яких вони найчастіше виявляються. Прокрутіть в голові конфлікти, проаналізуйте свої дії і слова, а потім знайдіть правильний шлях вирішення суперечок з начальством або колегами.

Дихання. У будь-якій стресовій ситуації ритм нашого дихання змінюється, як і емоційний стан. Щоб заспокоїтися потрібно зробити кілька глибоких вдихів і повільних видихів. Для цього важливо зручно розташуватися та сконцентруватися на диханні, яке через кілька хвилин прийде в норму.

Безпечні люди. У робочій обстановці бувають ситуації, коли складно контролювати емоції і необхідно комусь виговоритися. Тому, у боротьбі з негативом дуже важливо, які люди оточують вас. Безпечними людьми вважаються ті, хто вміє слухати і не стане звинувачувати або критикувати ваші дії. З ними можна легко і без вагань поділитися переживаннями.

Раніше видання "Коментарі" повідомляло, як швидко подолати стрес.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Джерело: Комментарии
comments

Новини партнерів


Новини

Підписуйтесь на повідомлення, щоб бути в курсі останніх новин!