Рубрики
МЕНЮ
Светлана Шкурупий
Американські вчені провели дослідження і з'ясували, як на самооцінку людей впливає купівля дорогих речей. Про це повідомляє видання Сnbc.
Фахівці провели опитування людей у місцях, де найчастіше зустрічаються заможні покупці, наприклад, у Верхньому Іст-Сайді в Нью-Йорку. Виявилося, що переважній більшості заможних людей незручно носити дорогий одяг і аксесуари, бо їм здається, що це "невиправдані привілеї". Це пов'язано з синдромом самозванця. Такий стан вони відчувають навіть незважаючи на те, що самостійно заробили на ці речі, а не отримали їх в подарунок.
Результати дослідження показали, що відчуття дискомфорту у деяких людей пропадає, якщо в маркетинговій кампанії дорогого товару є посил: "Ви заслуговуєте".
Автор проекту Наїля Ордабаева підкреслила, що від синдрому самозванця можна позбутися, якщо опрацювати свої внутрішні проблеми з психологом і переконати себе в тому, що ви гідні розкоші.
Раніше видання "Коментарі" повідомляло, що шопінг в інтернеті можуть визнати психічним розладом.
Новини партнерів
Новини