Hermès запускає перший б'юті-засіб

Новий продукт продаватиметься в розкішних бутиках Нью-Йорка

Французький будинок моди Hermès заявив про свою першу б'юті-новинку. Так, першим косметичним продуктом бренда буде помада, яка вже отримала назву Rouge Hermès.

У своєму офіційному блозі представники бренду поділилися, що помада буде представлена в 24 кольорах, від фіолетового до помаранчевого. Також відомо, що помади виходять з позначкою "refillable" - змінний стрижень можна буде придбати окремо. Крім того, футляр теж буде багаторазовим, він зроблений з металу, який використовується для виготовлення сумок бренду. Керівники марки заявили, що вийде дві текстури: матова, яка відсилає до м'якої замші чудовою вичинки, знакового матеріалу Будинку, і атласна - референс на благородний відблиск телячої шкіри, яку використовують у виробах Hermès.

Згідно з повідомленням, помади надійдуть у продаж на початку весни, їх можна буде придбати в універмагах Saks, Bloomingdales і Bergdorf Goodman в Нью-Йорку.

Читайте також: 10 прийомів в чоловічому стилі, які потрібно спробувати в цьому році.