Рубрики
МЕНЮ
Анастасия Лысенко
Перевізники в Україні, які займаються вантажними перевезеннями, можуть втратити свої контракти. Це пов'язано з тим, що вони не можуть отримати дозвіл на перевезення, повідомляється на сторінці "Укртрансбезпеки" в соцмережі Facebook.
Як зазначається, у цьому році міністерство інфраструктури України прийняло рішення видавати рівномірно по 13333 дозволів щомісяця у 8 пунктах видачі дозволів (ПВД).
"Ця кількість не перекриває потреби. У поточному році Міністерству доводилося приймати рішення про те, щоб видавати ще додатково 4 — 6 тис. штук дозволів (залежно від місяця). Сьогодні ми знову опинилися перед браком дозволів. Комісія з розгляду питань прийняла рішення про виділення і передачі на ПВД залишку дозволів згідно існуючої квоти, зобов'язавши "Укртрансбезпеку" виділяти їх у відповідності до обмежень, які прийняла комісія, затвердивши їх наказом", — йдеться в повідомленні.
Ці дозволи завантажили в автомобілі та були спрямовані на пункти видачі.
"Але в цьому році ми опинимося перед ситуацією, коли квота буде видана (роздана) ще задовго до грудня, як це було в попередні роки", — наголошується в пості.
Крім цього додається, що щорічні квоти на польські дозволи 2015-2018 років були великими — 200 тис штук. При цьому, під кінець року їх також не вистачало.
"У 2019 році польський уряд вперше пішов на зменшення цієї квоти, лобіюючи інтереси власних перевізників. Квота на 2019 рік — 160 тис штук. І навіть такого результату вдалося досягти у важкому переговорному процесі. Польська сторона зацікавлена в тому, щоб частину перевезень здійснювали польські перевізники, чий національний автопарк на порядок більше українського", — пояснюють в "Укртрансбезпеки".
Як
повідомляли "Комментарии", промисловці
розкритикували автоматичну індексацію тарифов на ж\д перевезення.
Новини партнерів
Новини